voorzichtig gelukkig.

Ook ik kom mij hier aanmelden helemaal gelukkig en al. maar toch voorzichtig pas op 18 april heb ik een afspraak bij de gyn en zal heel blij zijn het hartje dan te horen kloppen.als alles goed gaat natuurlijk.

Alleen kan ik er nog niet goed aan uit hoe ver ik juist ben. Op 21 maart heb ik een (clearblue) test gedaan die vertelde me dat ik tussen de 2 en de 3 weken ben op deze site zegt het tussen de 5 en de 6 weken en op een andere site tussen de 4 en de 5 weken heel verwarend dus allemaal zeker omdat ze allemaal dezelfde bevallingsdatum weergeven :p namelijk 24 november 2011

Kan iemand mij hier wat duidelijkheid omtrent geven?

greets
 
Hey Esther,

Dank je voor je antwoord. Wat spannend allemaal!

Ik ben de dagen werkelijk aan het aftellen tot de 18de! jij wrs tot de 20ste is dit je eerste kindje?

Allesinds geniet ervan! en tot lees.
 
Hey Mama 37,

Ho toevallig zeg maar vind ik wel leuk kunnen we het samen wat opvolgen.

Ik voel me super ik merk eigenlijk bijna niets van de zwangerschap wat vermoeid en 's avonds soms misselijk maar dat passeert dan weer.

En jij ? niet te misselijk hopelijk?

Bij mij is het mn eerste kindje dus vind het allemaal behoorlijk spannend!

@ Esther31 Ja dat kan ik geloven dat het toch telkens even spannend is ! hou ons op de hoogte de 20ste we tellen allesinds samen af!

groetjes
 
Hai Ghadija,

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Verwarrend is dat hè? De ene site rekent vanaf de dag van conceptie, terwijl de andere site vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie rekent (over het algemeen twee weken eerder). Is altijd even een gepuzzel.

Ik ben nu acht weken zwanger van de eerste en ben uitgerekend op 5 november 2011. Ook hier bijna geen kwaaltjes, hoewel ik sinds een week wel af en toe een zweempje (mag geen naam hebben) misselijk ben als ik niet op tijd eet.

Ik wens je een hele voorspoedige en fijne zwangerschap toe.

Groetjes,
Melian
 
Awel melian dat heb ik nu ook se.

Als het wat lang duurt voor ik iets eet voel ik me redelijk misselijk maar voor de rest, niets! gelukkig hé?!

Idd verwarrend daarom zal ik blij zijn dat het de 18de april is ;-).

Proficiat met je zwangerschap toch wel eigenaardig he zo'n eerste zwangerschap!

Groetjes
 
Terug
Bovenaan