voorzichtig meld ik me aan

hoi meiden,
ik had een paar dagen terug een topic geopend over ovu testen gebruiken als zwangerschapstest. ik had dit van iemand gehoord en was nieuwsgierig geworden. paar dagen voor mijn nod een ovu test gedaan en meteen positief. gister een echte zwangerschapstest gedaan (kv) en ook daar knalde er 2 streepjes van het scherm. ik ben dus echt zwanger. vind het allemaal nog een beetje onwerkelijk en ben nog een beetje voorzichtig aangezien het begin feb. fout is gegaan, maar voel me wel echt zwanger.
vandaag al echt misselijk geweest bijna de hele dag een wee gevoel. pff hoop dat ik niet weer zo ziek ben als bij mijn eerste. was toen de eerste 3 maanden en de laatste 3 maanden ziek.
ik ben rond 30jan. uitgerekend

Hoi Las,
wat leuk om je hier weer tegen te komen!
Gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk gaat het goed.
Daar gaan we gewoon vanuit!
Probeer een beetje te genieten ondanks de misselijkheid.
Lfs van mij

Hey hoi!
Gefeliciteerd met de prille zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat je nog een beetje voorzichtig bent, maar wel lekker van genieten hoor!
Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!

Liefs!

hoi meiden, toch ook wel leuk om hier weer bekende namen terug te zien van het zwangerworden forum.
ik probeer er ook wel van te genieten, blijft toch weer heel speciaal en moet toch minimaal elke dag wel 1 of 2 keer op de test kijken hahaha. hoe mooi kunnen 2 streepjes zijn hihihi

Terug
Bovenaan