Voorzichtig meld ik me ook bij de club...

Ook ik meld me bij deze bij de november mama's! Weet een week dat ik zwanger ben en ben vandaag 5+1wk. Erg vroeg dus nog en reuze spannend.

Dit is mijn 2e zwangerschap, maar ben mijn jochie in de 40e week verloren als gevolg van groeivertraging wat niet is opgemerkt. De placenta had maar een grootte van 24wk en daar redde onze jongen het net niet op, waardoor hij een dag voor de uitgerekende datum levenloos ter wereld is gekomen. Dat hij het al zolang had volgehouden is al een wonder! Dit alles speelde in juli 2011.

Nu na dus half jaartje zijn we weer zwanger, maar zooooo angstig dat het nu al misgaat. Gezien vorige zwangerschap geen reden in de eerste weken, maar heeft alles te maken met de sterke wens die we hebben op een kleintje.
Hebben dan ook 2 april onze eerste echo bij gyn en hopen dan op een kloppend hartje.
Gaan zaterdag een weekje skiën, wat welkome afleiding is, want wat gaat de tijd traag als je zo uitkijkt naar een bewuste datum.

Sorry voor mijn ietwat heftige verhaal, maar altijd fijn om dit te delen met anonieme lotgenoten.
@mandy-erwin-naomi Ik heb jouw verhaal met tranen in mijn ogen gelezen en leef met je mee!
@huggy Bij jouw verhaal hield ik het helemaal niet droog... Hopelijk maandag een kloppend hartje!

Oh ja, mijn uitgerekende datum is 21 november, maar als alles hoed gaat halen ze het ong twee weken eerder.

Liefs

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Jeetje wat heftig dat jullie mooie mannetje niet bij jullie mocht blijven:( verschrikkelijk.. Wat vreemd dat dat nooit is opgemerkt... wist je ook pas na het bevallen dat zijn hartje niet meer klopte? Bah ik krijg er een brok van in mn keel vind het echt heel erg..

Ik ga heel hard voor jullie duimen dat jullie een gezond wonder mogen krijgen!

Liefs

Jeetje meis, wat krijg ik een kippevel van je verhaal! Ik kan me zo goed voorstellen wat je hebt doorgemaakt, het verdriet, en hoe spannend het nu voor jullie is! Ik ga voor je duimen dat 2 april een mooi hartje te horen en zien is! Een start van de verwezenlijking van jullie wens! Geniet in de tussentijd van je weekje Skieën!!

Liefs,
huggy

Bedankt voor jullie lieve reacties!
En ook jullie van harte met de nieuwe zwangerschap. Hopelijk gaat het bij iedereen goed en hebben we in november allemaal een wondertje in onze armen.

@renate, ik heb 10uur weeën gehad voordat de vk vaststelde dat ze geen hartje kon vinden, waarna we hals over de kop naar zh gingen. Hier werd het vreselijke nieuws bevestigd en ben ik met ruggenprik na nogmaals 12uur bevallen van onze zoon. In het ziekenhuis waren ze super lief voor ons dus daar hebben we gek genoeg niet ons meest nare herinnering.
Maar nu probeer ik met frisse moed deze zwangerschap aan te kijken.

Terug
Bovenaan