voorzichtig sluit ik mij ook aan

Hallo

zoals de topic aan aangeeft schuif ik ook voorzichtig aan laatste dag NOD was 24-3-2011. echter is februari een miskraamm gekregen dus het gevoel is nog een beetje dubbel. 16 mei mag ik voor de echo dus dan hoop ik iets meer rust te krijgen
Wanneer krijgen jullie je echo?

Groetjes

Gefeliciteerd! geniet er maar ook zeker van.

Ik mag 10 mei echo ivm bloed verlies en met 5 weken en 6 dagen nog niks te zien was..

Heel veel succes met je zwangerschap

Van harte gefeliciteerd!!
Zal idd wel dubbel voelen nu, om al echt van je zwangerschap te kunnen genieten... Ik hoop dat de dagen omvliegen en het snel 16 mei zal zijn.
Zelf heb ik 9 mei mijn eerste echo en gesprek met de gyneacoloog, omdat ik medicijnen gebruik voor mijn schildklier....

Succes ermee.

Groetjes Brigitte

Gefeliciteerd en welkom!
Snap dat je onzeker bent, ik heb zelf in november een miskraam gehad. Probeer ook te genieten maar dat is best moeilijk.
Wij hebben vorige week de 1e echo gehad en gelukkig gaf me dat wel een geruster gevoel.
Hoop dat dat bij jou ook zo zal gaan!

Heel veel succes de 16e!

Liefs Kim

Gefeliciteerd !!

Hoop dat de dagen voorbij vliegen en het snel 16 mei is. Misschien dat je dan wat geruster bent.
wij zijn vorige week voor de eerste echo geweest toen ong 6 weken volgende week weer een echo dan ong 8 weken en kunnen ze alles beter meten en berekenen.
Probeert toch een beetje te genieten hè!!
Groetjes

Jullie ook gefeliciteerd jah probeer me ook niet te druk te maken...... Voel me verder goed op heel erg moe na maar dat neem ik erg graag voor lief bij, Ja ik hoop snel dat het 16 mei is,misschien dat ik dat ook iets meer gerust ben.... Zolang ik een krampen heb en bloedverlies hou ik me zo rustig mogelijk.....

Groetjes

Terug
Bovenaan