voorzichtig voorstellen

Hallo allemaal.

Mijn naam is Petra. Op dit moment ben ik 10 weken zwanger. Ik ben eind maart, begin april uitgerekend. Ik ben vorig jaar op 27 december bevallen van een prachtige zoon. Helaas was hij op eerste kerstdag in mijn buik overleden na een zwangerschap van 9 maanden. Deze zwangerschap is nu extra spannend. Het is niet alleen vreugde maar ook verdriet. Toch lijkt het me fijn om wat met jullie mee te kletsen. Op die manier ben ik niet alleen bezig met het verdriet.

Liefs Petra

Hoi Petra,

Wat een naar verhaal :(
Kan wme wel voorstellen dat het dan nu extra spannend is. Wel mooi dat je toch weer zwanger mag zijn. En ik hoop ditmaal met een nog veel mooiere afloop!

Welkom en Gefeliciteerd natuurlijk!

Groetjes,

Marye

Jeetje Petra waat een narigheid...
Ik heb anderhalve week geleden een MK gehad en ben daar al helemaal stuk van maar wat jij hebt doorgemaakt en nu weer doormaakt is helemaal wat!
Heel veel succes en probeer te genieten van je zwangerschap ook al is het extra spannend!
Gefeliciteerd ook!
Groetjes K

Hoi Petra, gefeliciteerd met je zwangerschap! ik begrijp dat je nog erg terughoudend bent en misschien nog niet erg durft te genieten. Het is ook een heel vreemd idee, dat je niet zwanger zou zijn als je zoon gezond en wel ter wereld gekomen zou zijn. Zo zullen er veel dingen 'dubbel' voelen. Is hij je eerste kindje?
Ik hoop dat het lukt om ondanks je zorg toch ook te genieten van deze zwangerschap. Dat is hoe dan ook belangrijk. Het is sowieso gezellig als je hier lekker meekletst over zin en onzin tijdens de zwangerschap. Je kan hier echt alles delen van spanning of het allemaal wel goed gaat, tot bizarre eetgewoontes, dus lucht je hart hier ;-).
Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap toe en een gezond kindje..

Groetjes,

Taraneh

Petra, gefeliciteerd en welkom!

Ik schrik van je verhaal zeg, wat vreselijk! Weet je wat de oorzaak was?
Maar je gaat nu vast en zeker een gezonde baby op de wereld zetten hoor!

hoi petra,

ik lees dat je nu 10weken bent, ikzelf ben nu 9weken en 3 dagen en ben uitgeteld op 2 april volgens de echo. We liggen dus vlak bij elkaar.

uit welke omgeving kom je?

naar verhaal , maar probeer te genieten van je zwangerschap.

groetjes daisy steijger

ikzelf woon tegen de rand van nijmegen

hallo petra welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap
wat een naar verhaal maar zoals de anderen zeggen probeer tog te genieten en hoop dat je in april en of maart een gezonde baby in je armen mag hebben

groetjes

jeetje wat heftig zeg, echt heel naar!
Kan me voorstellen dat het heel dubbel is. Hoop dat je straks een beetje kan genieten. Iniedergeval welkom en gefeliciteerd!
groetjes

Terug
Bovenaan