Voorzichtig, voorstellen

Hoi dames,

Ik ben als alles goed gaat een januari mama.
Dit schrijf ik heel voorzichtig omdat ik in februari een mk heb gehad en het nu enorm eng vindt. Ik ben nu 6,3 weken zwanger. Waar ik het meest naar uitkijk is de echo op 4 juni. Dan kunnen we weer naar de vk en hopelijk zien we dan ons eerste kindje!

De mk heb ik gehad in mijn 8ste week net 2 weken voor ik naar de vk kan gaan voor een echo. Omdat ik nu in de zelfde situatie zit maar dan nog vroeger in de zwangerschap heb ik een beetje afleiding nodig voor de komende ruim 2 weken, de tijd wil maar niet voorbij gaan.

Ik wil iedereen succes wensen met hun zwangerschappen!
 
Hoi Baybylove,

Heel begrijpelijk dat je het voorzichtig wilt zeggen, maar wil je toch feliciteren met je zwangerschap en dat het allemaal goed mag gaan.
Wat betreft afleiding als je werkt gaat de tijd snel.
Nu is het lekker weer en kan je naar buiten dingen ondernemen.


 
Hoi Babylove,

Ik begrijp je helemaal, maar toch gefeliciteerd hoor. Ik hoop voor je dat het deze keer helemaal goed mag gaan!
Zelf ben ik ook nog heel pril zwanger 5 weken 4 dagen. (1e kindje) Kijk enorm uit naar de eerste afspraak bij de vk.

Meid, probeer er gewoon van te genieten en hopelijk vliegen de 2 weken voorbij!

Liefs,
 
Hoooi.
Gewoon lekker genieten dan komt het vast goed! Heb een beetje vertrouwen in je lichaam!
Geniet ervan! Kus
 
ik begrijp jou helemaal ik heb zelf in februari ook een miskraam gehad en ja ik ben nu weer zwanger en denk ik net als jij blij als je uit die gevare zone ben en door die drie maanden heen bent.Ik ben eind novenmber begin december 2010 uitgerekend. en ja als advies kan je alleen maar geven vraag veel aan je verloskundige en laat bij twijfel een echo maken.en hou vol meid. ik denk aan je.
groetjes s.c.
 

Van harte gefelicieerd met je zwangerschap!!!

Ik kan me die onrust heel goed voorstellen, heb vorig jaar juli een mk gehad, toen ik weer zwanger werd was ik ook heel erg onzeker en bang bij alles wat ik voelde maar ben nu bijna 32 weken.
Heb vertrouwen in je lichaam!
En als je ongerust bent om iets bel de vk daar zijn ze voor.

en probeer toch te genieten van het wondertje in je buik!

Groetjes chantal
 
Terug
Bovenaan