Voorzichtig zwanger

Hallo dames, mijn naam is Anne en ben nu 5 wk zwanger. Volgens de berekeningen mag ik als alles goed gaat 8 oktober ons kleine wonder ontmoeten.
Ik duf het nog bijna niet te zeggen..... ik ben zwanger. Volgens de testen is het zo, me lichaam geeft me ook aanwijzingen maar ben nog wat voorzichtig. Dit omdat ik in verleden al miskramen heb gehad durf ik het nu niet te geloven tot ik mijn eerste controle heb gehad. Snel maar eens een afspraak maken om me gerust te stellen, maar ik heb nu zo iets van eerst zien dan geloven.
Ben ontzetend blij dat ik zwanger ben maar zal het nog niet van de daken schreeuwen, maar met wat "lotgenoten" voelt het toch al een stuk beter.

Gefeliciteerd! voel het ook zo hoor ;) en het lijkt erger te worden naarmate je meer kinderen hebt. Dit zal mijn 3de kindje worden maar is mijn 6de zwangerschap alweer.

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook ik weet wat je voelt. Eerst zien en dan geloven. Dit zal mijn tweede kindje worden maar is mijn 4e zwangerschap.
Welkom op het forum!

Liefs

Was vergeten te melden dat het onze 1e spuit is, 4 jaar geleden was het misgegaan wat bij mij en diepe wond had achter gelaten, was er toen zo klaar voor.
Ben nu stukken voorzichtiger dan toen en mischien minder naief.
Ondertussen zijn we getrouwd en onlangs eigen huis gekocht dus volgende stap leek logich.

We waren al zo ver van als het lukt dan lukt het maar samen is het ook gezellig. Dus dit was een leuke verrassing omdat we er niet echt mee bezig waren.

Terug
Bovenaan