Voorzichtig

Hier nergens last van! Heeft vorige week donderdag gesneeuws en er ligt nog een klein beetje op het gras, maar gisteren niks nieuws gevallen...vind het echt niet erg! (de kinderen wel trouwens!)

Ja, hier ligt ook flink wat sneeuw en moet idd goed uitkijken met lopen. Ik heb m'n jongste ondanks dat ze al 3 is weer in de kinderwagen gezet, dan heb ik wat ondersteuning met lopen haha.

de sneeuwboots staan al bij de deur, en heb al met collega's afgesproken dat ze me halen en brengen van en naar t werk.

@mama van een kleuter; jij ook voorzichtig doen he

Hoi,
Ja hoor doe voorzichtig, al heb ik wel een flink sneeuwballen gevecht gehad met de kinderen, kan het toch niet laten! Al viel het achterna rennen van de oudste niet mee, durfde niet vol te gaan ;-)
Ga alleen niet zo hard de bult af sleeen dit jaar,,haha
Ben maar een sneeuwpop gaan maken met ze!
Draag idd wel veel mijn sneeuwlaarzen, goeie grip!
Groetjes MJ

Hier ook al met de kids en de slee op pad geweest! Moet zeggen dat ik me niet echt druk gemaakt heb wat betreft vallen, heb ook goede snowboots dus grip heb ik wel.
Ik ga nu het zo glad is niet zo snel met mijn 2 kids op de fiest op pad, dus pak sneller de auto of ga lopen!

Groetjes Anne

hier ligt alleen in het gras nog wat sneeuw. maar toen er veel sneeuw lag ben ik niet buiten geweest.... niet omdat ik bang was te vallen. vond het gewoon veel te koud :D

Terug
Bovenaan