voorzichtige aanmelding...

Het meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Kom me hier voorzichtig melden. Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger? heb inmiddels 5 positieve testen gehad maar sinds gisteren ook wat bloedverlies, Vanmorgen contact gehad met de huisarts en hij gaf aan nog steeds 50% kans te hebben op een goede zwangerschap. Eind volgende week nog eenkeertje testen en als deze dan positief is krijg ik met 6,5 week de eerste echo om te kijken of alles goed zit,, Erg spannend allemaal dus...
Voor ons wordt dit ons derde kindje. Heb al 2 heerlijke boys van net 3 en van ruim anderhalf.

Allemaal een fijne zwangerschap toegewenst en hopelijk over 8 maandjes een heerlijk wondertje in de armen!!

Liefs M

Zo, dat was kort maar krachtig... Ik ga weer terug naar het zwanger worden forum! Vanmorgen heeft het echt doorgezet en cb digital gaf ook niet zwanger... Voor jullie en degene die nog gaan komen, een hele fijne zwangerschap!!!

Liefs M

Bedankt allemaal. Het zat voor mijn gevoel toch al niet goed dus ben eerlijk gezegd blij dat het niet te lang heeft geduurd. Het was ook pas de eerste ronde. Misschien volgende maand meer geluk. ;-)

Jessica: ik duim voor je dat alles goed is meid!! Het hoeft niet altijd wat te betekenen!! Succes vandaag..

Liefs M

Een beetje late reactie, maar ik kon niet inloggen op de een of andere manier. Jammer dat het bloedverlies toch is gaan doorzetten, maar zoals je zelf al zegt..was pas ronde 1, succes in de volgende ronde!!! Zal met je mee hopen
xoxo

Terug
Bovenaan