vorig jaar om deze tijd...

Hallo meiden!

Ik lees zo'n beetje overal mee op dit forum, bij alle onderwerpen. Vaak schrijf ik ook wat, reageer ik, maakt niet uit wat voor onderwerp!
Nu ben ik beland op het juliforum 2008, en dat heeft iets...vorig jaar om deze tijd was ik hoogzwanger van mijn dochter! Oh, ik leef zo met jullie mee! word weer herinnerd aan vorig jaar! Hoe zwaar het wel niet was...echt verschrikkelijk zo dik ik van het vocht was...mensen herkenden mij niet meer! En toch had ik een keurig bloeddruk!
En dan de bevalling...ze kondigde zich aan op de uitgerekende datum. Een dikke hel weer, die bevalling! ( bij mijn zoontje heb ik 15 uren in verschrikkelijke rare, vreemde buik- rug- en beenweeen gezeten) Maar het duurde nu maar 4 uurtjes! HEERLIJK zo kort door de hel te gaan! Wat een verschil voelde ik na de bevalling lichamelijk!
Ach, ik zal jullie niet vermoeien met de details en een heel verhaal (die neiging heb je dan he...je vergeet het gewoon nooit meer!). Mijn dochter wordt de 26e alweer 1 jaar! Wat een leuke leeftijd is dit ook toch!
Maar wat ik wilde zeggen: Heel veel sterkte en succes gewenst met de laatste loodjes! Je moet maar zo denken: er komt écht een einde aan!!! (makkelijk praten heb ik he) Gewoon ook lekker blijven 'zeuren' hier, misschien reageer ik ook nog wel hier en daar!!!!
Nogmaals succes allemaal!!!

Haha,

Vorig jaar om deze tijd gingen we bijna op vakantie naar Zakynthos met onze 9 maanden oude zoon dat was wel even prettiger dan nu. Ik weet ook uit eigen ervaring dat bevallen niet het leukste is maar nu inmiddels 38 weken zwanger van onze tweede zal ik toch hartstikke blij zijn als de baby er uit is hoor ondanks ik weer die rotbevalling mee moet gaan maken. Ik hoop dat ik net zo veel geluk heb als jij bij de tweede, dat het ook met een paar uurtjes gepiept is want met mijn zoontje heb ik er 16 uur over gedaan (gewone bevalling geprobeerd, toen vacuumpomp en uiteindelijk keizersnede) We zullen zien wat het nu gaat worden, ik hoef hierna in ieder geval de rest van mijn leven geen zwangerschap en bevalling meer mee te maken want we zijn straks helemaal compleet als gezinnetje en dat voelt ook wel weer goed!

Groetjes,

Puk

Terug
Bovenaan