Vorig jaar

Vorig jaar ben ik bevallen na een zwangerschap van 17 weken en 5 dagen. En ook al heb ik daarna een gezond kindje gekregen, gisteren moest ik toch weer even aan die dag denken.

Ik zag namelijk gisteren op de banner op mijn computer staan 17 weken & 5 dagen zwanger.

Miep

Hoi Miep,

Poeh, confronterend is dat he? Zo jammer dat het toen mis gegaan is. Ook al is er daarna weer een prachtig kereltje geboren. Ook dit kindje was bij jullie meer dan welkom geweest. Heb je nog iets bijzonders gedaan om jullie kindje te gedenken? En hoe gaat het met je huidige zwangerschap?

Mijn laatste curetage vond plaats op de verjaardag van mijn zusje. Ook een datum die ik nooit meer zal vergeten.

Groetjes, Cathy

Blijft moeilijk hè zulke data, getallen enzovoorts.
Ik ben nu bijna 20 weken en merk dat ik toch weer wat meer begin te zenuwen en zelfs te balen. Mijn 1e was 22 weken. Komt nu aardig in de buurt weer, ook al is het al ruim 5 jaar geleden.
Maar we slaan ons er door heen en genieten ook!

mama van J,

voel je je kindje goed bewegen en zo. Ik voelde wel wat fladderen, maar nu dus al weer een paar dagenniet. Ok het is nog maar 18 weken, dus dan hoef je het ook nog niet iedere dag te voelen. Wat zal ik blij zijn als ik dat moment bereik, dat ik pukje een beetje kan porren zodat ik iets voel bewegen.

Jij ook sterkte he.

Miep

Hoi Miep,

af en toe heel vaag een beetje, maar voelde het bij de vorige keren ook niet echt vroeg en duidelijk.
Daarbij stelt het me ook niet echt gerust, de 1e bewoog nog vrolijk op de echo toen ik al met de weeenstorm bezig was. Was zo raar om zo'n levendig kind te zien terwijl ik wist dat hij na korte tijd dood ter wereld zou komen.
Kan ook zo verdrietig worden van die abortussen in Spanje! Mijn stoere mannetje was ook 32weken en daar vermoorden zie dan gewoon maar, ik kan daar met mijn verstand echt niet bij en met mijn gevoel nog minder!
Maar we blijven hier hopen op een lange gezonde zwangerschap!

Terug
Bovenaan