vorige maand na 10 dagen overtijd toch ongeteld...mogelijk alsnog zwanger??????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Vorige maand ben ik naar 10 dagen overtijd alsnog ongesteld geworden (wel wat minder heftig) terwijl ik normaal elke keer heel regelmatig ongesteld was (heel soms 1 dagje later).

Nu had ik woensdag 11 jan. ongesteld moeten worden en het is nu donderdag 12 jan. en ben nog niet ongesteld....heb wel last van mn buik en het gevoel of ik ongesteld moet worden :-S....

Zou het kunnen dat ik alsnog zwanger ben?? lijkt me nie of wel :-S??

Groetjes Suzanne

Weet je, ik heb geen flauw ide, maar waarom test je niet gewoon. Ik heb al eens gelezen dat het kan! Je kunt bloed veriezen en toch zwanger zijn.

D

Hallo,

De test zegt negatief maar heb ook al vaker gehoord dat ook kan haha.
Ik denk dat ik maar eens naar de dokter ga want ik was voorheen altijd regelmatig ongsteld.....ik weet nu ook nie goed wanneer mijn eiersprong nou precies is dus weet ik ook nie wanneer we moeten klussen :-S.......

Groetjes Suzanne

Hoi,

Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt: ook altijd heel regelmatig geweest (ca. 28 dagen) en vorige maand  eerst na 2 dagen over tijd een heel klein beetje bloed verloren. Een week later (9 dagen over tijd!) werd ik alsnog ongesteld. Zenuwslopend zulke dagen, en die dag dat mijn ongesteldheid toch nog doorzette zat ik in een flinke dip. Ik heb toen tussendoor ook getest, twee keer zelfs, maar helaas, beide keren negatief. Ik weet nu ook niet goed hoe ik moet tellen: vanaf de "eerste keer" ongesteld, of vanaf de "tweede keer". Ik ga er vanuit dat mijn eisprong ergens tussen de 15e en de 25e zal zijn. Ik ga ook ovulatietesten doen. Voor de zekerheid zetten we nu maar breed in: twee weken lang proberen we elke anderhalve dag te klussen.Valt niet mee hoor, zeker omdat we al een kleintje hebben dat 's ochtends voor dag en dauw wakker is!

Maareh.. als je niet ongesteld word zou ik zondag gewoon nog eens testen! Misschien was het nog te vroeg....Succes!

Marceline

Helaas :-s...ik ben gister..vrijdag de 13e dus ongesteld geworden :-(.....altijd weer balen...... maja op naar de volgende ronde...... suc6 allemaal.

Groetjes Suzanne

Hoi tijgertje,

Wat jammer worden, dan ga ik maar weer duimen voor je.
Succes met klussen.

Groetjes miran

Terug
Bovenaan