vorige week miskraam, maar twijfel toch

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Vorige week een vroege mk gehad. afgelopen zomer ook al 1 gehad(en circa 6jaar geleden ook). Deze keer verloopt hij heel anders. Minder pijn, minder bloedverlies, maar genoeg om eigenlijk zeker te weten dat het een mk was. Nu moet ik woensdag naar gyn, omdat ik dat wil, niet omdat daar noodzaak voor is. Ik twijfel erg aan mijn lijf. ben met vlagen misselijk, continue erg moe,  lichte druk op onderbuik en soms steken in borsten. Zal wel door de hcg komen(hoewel ik een hele vage positieve test had en dus weinig hcg had vorige week paar  uur voor mk). Ik houd mezelf voor de gek door  te denken dat het er   nog zit. En kom zo niet aan verwerken van alweer mn 3e mk toe. Maak mezelf beetje gek geloof ik.  We verlang zo naar een kindje, en dit maakt de frustratie geloof ik alleen maar groter.
Ik  ben ook al week thuis van werk. Mijn kop en lijf werken me nog zo  tegen, dat ik amper in staat  ben mijn bed uit te kruipen.
Wèèèh, voel me naadje! Was het alvast maar woensdag......
sorry voor mijn gezeur.
xxx  Annette  

Ik kan je helaas niet helpen, heb hier zelf geen ervaring mee. Wil je wel heel veel sterkte toewensen. Het is echt niet eerlijk dat sommige mensen zoveel ellende op hun bord krijgen en  snap  goed dat  dit echt te veel voor je is! Ik hoop natuurlijk voor je dat het allemaal goed komt en dat je toch zwanger blijkt te zijn. Heel veel sterkte verder!

Liefs Fleur

Lieve Annette.

Tjonge meid wat een ellende voor jullie. Kan me voorstellen dat je even nergens geen zin in hebt.
Waarom denk je dat je een mk. hebt gehad?
Je hoor nl. ook wel dat je tijdens je zwangerschap bloed kan verliezen maar dat dat niet hoeft te betekenen dat je een mk hebt.
Hoop zo dat dit bij jullie ook   het geval is...want 3 miskramen is niet niks hoor.
Laat je even weten hoe het is gegaan woensdag?

Groeten van Miena

tja, wat is volgens mij een miskraam? Krampen, bloed en weefselverlies. Dat had ik dus allemaal. Was nog maar 4 wken en 4 dgn zwanger.   Alleen was het dit keer veel minder heftig dan de vorige 2 keren. Dat maakt me zo aan het twijfelen. Ik krijg gelukkig van mijn werk alle tijd die ik nodig heb. Woensdag weten we meer hoop ik.
Ben dus al 3 keer zwanger geweest in mijn leven en  geen kindjes. Dat maakt zo verdrietig...
xxxx

Lieve Annette,

Wat vervelend voor jullie allemaal. Ik wil jullie in iedergeval heel veel sterkte toewensen. En ik hoop van harte dat het allemaal goed komt.

Veel liefs Fruit Girl

Voor Annette:

Ik heb zoiets soortgelijks meegemaakt, rond dezelfde tijd.

3 dgn bloedverlies (1 a 2 mndverbandjes vol met "vers bloed" en 1 met oud bloed), 1 klein stukje weefselverlies (zo groot als een halve pinknagel). Geen stolsels zoals bij normale menstruatie.

Zw.testen: negatief.

Symptomen afgezien van moeheid en knorrigheid (kan dus ook winterdipje zijn) afgenomen na ca 5 dgn...

Ovulatietesten: tot nu (dag 21 van cyclus) negatief.

HA zegt: afwachten, volgende maand weer proberen...

VK zegt hetzelfde..

Vanbinnen voel ik: niet zwanger..
Maar waarom dan geen eisprong??

Ik heb geen goede raad voor je, wil alleen maar zeggen: ik weet hoe het voelt...

Sterkte

hoi hoi
jeetje meid wat zul jij je kloten voelen.maar als je het niet zeker weet kun je dan geen echo krijgen over twee weken?heb er zelf ook drie gehad dus weet wat het is.ondertussen ben ik nu wel de gelukkige moeder van 5 kids en zouden graag nog een zesde willen krijgen.hoop dat je woensdag meer duidelijkheid krijgt.heel veel sterkte.
liefs sil

Woensdag jl onderzoek gehad. Baarmoeder schoon helaas, maar alles zag er goed uit. Bloedonderzoek laten doen voor suiker, schildklier, ijzer en prolactine. Volgende week uitslag. Ook bloed afgenomen voor chromosoomonderzoek, maar dat duurt 3 maanden.
We zijn er blij mee dat de molen in werking is gezet. Hebben er wel weer rust van. Nu rustig aan weer verder gaan met zwanger proberen te  worden, want volgens de gyn staat vooralsnog ons niets in de weg om het te blijven proberen.
Bedankt voor jullie lieve berichten.
xxx Annette

Terug
Bovenaan