Vorige zwangerschap ingeleid nu normale bevalling

<p>Hai dames ik ben 2,5 jaar geleden bevallen van mn zoontje ik heb ballon genad en mn water is kunstmatig gebroken een bevalling van 4 uur ben ingeleid omdat zwangerschap diabetes had en insuline moest spuiten nu ben ik 30 weken zwanger van de 2de en alles gaat goed dus geen ingeleide bevalling maar weet ook totaal niet wat ik ervan moet verwachten zijn hier dames die zelfde hebben meegemaakt ? </p><p> </p><p>Liefs</p>

Hier ook de 1e keer ingeleid en nu 38 weken zwanger van de 2e. Ik ben ook heel benieuwd of deze baby vanzelf komt of dat ze gehaald moet worden. Ik vind het maar spannend!

@kindersuprise 
spannend he .. ben zo benieuwd of ik echt dan 40 weken loop of nog langer of wel 38 weken ik heb geen idee 
ook niet hoe je water dan breekt dat maakt me wel nerveus 

maar jij bent eral bijna .. 
hou me op de hoogte hoe is gegaan ?

liefs

Eerste zwangerschap ook ingeleid ivm vergiftiging. Tweede spontaan, dus vond het ook spannend hoe het zou gaan beginnen. Het begon met weeen, dat gevoel herkende ik wel meteen. Ik kwam in het ziekenhuis met 8cm ontsluiting en de vliezen waren nog intact dus die moesten ze weer breken. Als het zover is herken je vast wel iets van de eerste keer! Succes met de laatste weken!

Nooit ingeleid geweest maar, 2 spontane bevallingen. Eerste keer kreeg ik weeën en pas uren later braken me vliezen. De tweede keer braken eerst me vliezen en daarna begonnen de weeën aan 1 stuk door. Ben nu van de derde zwanger heb ook geen idee vind ook allemaal.spannend hoe het gaat verlopen ! 

Terug
Bovenaan