vorm buik

hallo ik ben nu 18 weken zwanger van de tweede en mijn buik begint al aardig te groeien. En ze zeggen als je  naar voren draagt   krijg je een jongen en als je rond draagt een meisje. Bij de eerste klopte het ik droeg naar voren en werd een  jongen. Maar is het toeval of klopt het vaak wel? ben benieuwd naar reacties of  het bij andere ook klopt of niet. groetjes jessie  
 
hoi jessy,





nou ik geloof niet in die onzin, ik heb bij de eerst een jongen, mijn
buik altijd naar voren gedragen terwijl mijn schoonzusjes allebei met
hun 4 jongens tonnetje rond waren. Mijn schoonzusje is nu zwanger van
een meid en die draagt het op precies dezelfde manier als met d'r
zoontje. Ik ben nu zwanger van de 2e en draag het op precies dezelfde
manier alleen hem je iets meer huid over ivm dat alles is opgerekt en
of het weer een jongen wordt.... ik weet het al ........



Ook zou je als je veel chocola eet een jongen krijgen..... onzin

Wel is het tot nu toe zo, bij ons in de vriendenkring enzo, als bij de
eerste het kruintje van het kindje niet in het midden zit dankrijgt je
2e kindje het andere geslacht. Zit het in het midden dan krijgt het t
zelfde geslacht. Tot nu toe klopt het bij ons maar of dat bij iedereen
zo is????



Als verder alles erop en eraan zit, vind ik dat nog belangrijker dan te weten wat het wordt.



groetjes carreen

 
Hoi,

Volgens mij zijn het echt bakerpraatjes en is het gewoon toeval als het klopt.
Maar ikzelf denk ook vaak: goh, mijn haar ziet er niet zo mooi uit, dan krijgen we een meisje want die neemt alle schoonheid van je af.
Is natuurlijk ook onzin, maar het is wel grappig om het te 'geloven'!

Groetjes, Anna
 
Hoi,

Bij de eerste droeg ik naar voren en het is een jongen (je kon als je achter mij stond echt niet zien dat ik zwanger was), maar dit had mijn moeder alledrie de keren en ik zit toch echt als meid tussen 2 jongens in .

Ben nu 7 weken zwanger van de 2e en kan dus nog niks zeggen over m'n buik, maar ben benieuwd wat het wordt....

Als die van het kruintje waar zou zijn (al denk ik dat het toeval is, had er overigens nog nooit van gehoord) dan zou ik deze keer zwanger moeten zijn van een meisje, want bij onze zoon zit het kruintje rechts van het midden.
We zullen het onthouden en als ik er over een week of 33 nog aan denk zal ik het hier melden .

Groetjes,
Marije
 
Hoi,
Bij mijn eerste droeg ik helemaal rond en bij de tweede had ik een klein bescheiden buikje naar voren. Aan de achterkant kon je niet zien dat ik zwanger was. En ik heb twee meiden! Aan de buik valt dus niets af te lezen. Het kruintjeverhaal kende ik niet, maar kan bij ons opgaan. Het betekent dan wel dat we weer een meisje krijgen! Nog 5 maandjes afwachten...
Suzan
 
Hoi Jessy,

Nou, bij mij klopt alles!!!
De eerste zwangerschap was ik tonnetje rond met een grote ronde buik en kilo's aangekomen. Ik had dun, slap haar en zag er niet uit. Puistjes en vlekken in mijn gezicht. Ook had ik zo'n zin in zoet...... het werd een meid. Ben nu zwanger van een jongen en zie er stralend uit. Tot nu toe (22 weken) bijna niks aangekomen, zin in hartige dingen  en heb een dikke bos, glanzend haar. Ook heb ik een mooie huid en een klein puntbuikje. Krijg de hele tijd opmerkingen dat ik er zo goed uitzie, zeker in  vergelijking met mijn vorige zwangerschap.
Misschien toeval.... ik weet het niet.
 
nou met die kruintjes klopt bij ons niet, anders had ik allang een meid gehad, ha,ha...
misschien deze derde keer. Draag weer in een klein  buikje naar voren toe  trouwens maar volgend mij heeft dat alles met vooral je buikspieren en hormonen te maken.
En iedereen die het mij vertellen wil zegt dat ik een meisje krijg vooral omdat de vorige zwangerschap zwaar was en deze niet. We zien het wel....ik vind het allemaal best.
Zolang alles er maar op en eraan zit toch!
Groetjes Mascha
 
Dat de vorm iets zou zeggen over het geslacht zijn echt bakerpraatjes. Een vriendin van mij is gyneacoloog en heeft nog geen enkel onderzoek gevonden waarin een verband is aangetoond tussen de vorm en het geslacht. Maar om er over te fantaseren is natuurlijk harstikke leuk.
groetjes
greet
 
Terug
Bovenaan