(Vr)eetbuien

Oh,... help !!!

Waarom heb ik zulke giga vreetbuien? Of eigenlijk zijn het geeneens buien, ik kan eigenlijk de hele dag door blijven eten/snoepen !!!
Ik sla bewust geen maaltijd over, zodat ik al vol zit van de boterhammen of de warme prak, maar dan toch moet  dat pak koekjes leeg. Zelfs dropjes of snoepjes die ik normaal helemaal niet lekker vind, en die al maanden onaangeraakt in de kast liggen moeten nu  gegeten worden.  Het is zo'n onbevredigbare behoefte aan eten. Ik durf echt niet op de schaal te staan, ik durf te wedden dat ik nog geen kilo minder weeg, als de laatste keer bij de vk
Vreselijk !!!! Ik voel me een echte slappeling, dat ik die behoefte niet kan bedwingen. Ik heb mezelf voor vanavond weer voorgenomen die chipszak dicht te laten,... maar of ik het red...???
Ook  heb ik weer sterk de dwang om te beginnen met roken. Gelukkig heb ik dat nog steeds kunnen bedwingen, maar het lijkt wel of ik als een soort alternatief nu van alles ga eten.

Zucht.... Annette

Heeee Annette,
Dan ga je maar achter de puter zitten met 2 handen aan het toetsenbord!!! Kun je niks meer pakken.
Dat doe ik 's avonds maar of ik ga op tijd naar bed. 's Middags heb ik nu hetzelfde als jij. Ik zat op mijn  oude gewicht en nu krijg ik ook al zulke lekkere trek.
heb gister een pak speculaasjes op en heb veel zin in chocolade.
Heb constant het idee dat ik altijd en overal moet letten op wat ik eet ivm borstvoeding en daar heb ik soms zo'n genoeg van.........en dan krijg ik juist trek.
Veel succes in ieder geval en misschien dat ik je nog meer zie hier haha!!!
Groetjes

Ik dacht dat het aan mij lag!!!! Ik eet ook zoveel en snoep veel te veel......zelfs koekjes voor het avondeten, dat doe ik normaal helemaal niet of alweer een bonbon net na het avond eten......en dat terwijl ik in mei in badpak moet......aahahahaahahahaah

Maar ik neem me elke ochtend voor om het niet meer te doen, ik wacht op de dag dat ik het ook echt niet meer doe..........wellicht komt die morgen........grgrgrgrgrgrrr

gr mama van MD en Ja

Wat een herkenbaar verhaal.....*zucht*
Ook ik kan de hele dag wel eten.
Tijdens de zwangerschap had ik een onstilbare honger naar chocolade.
En aangezien ik dat voor die tijd helemaal niet had hoopte ik dat het na die tijd wel over zou zijn....maar helaas.
En wat nog erger is, is dat er een verslaving aan paprikachips bijgekomen is....ggrrrrr
Ik kan echt zomaar een megareep choc op en direct daar achteraan een familiezak chips....niet normaal gewoon.
Hoop maar dat het snel overgaat want zo gaan de kilo's er natuurlijk nooit af.

Dames...sterkte met de vreetbuien

Belinda

Oh wat herkenbaar!!
Eet de normale maaltijden en echt niet te weinig. Maar heb inderdaad ook daarbuiten enorme trek. Maakt eigenlijk niet veel uit wat het is, als het maar lekker is.
In de zwangerschap had ik helemaal geen trek en moest ik al het eten naar binnen proppen. Ben ik het nu soms aan het inhalen.
Overdag kan ik me nog wel inhouden, maar 's avonds.......

Ik heb me voorgenomen, dat als ik weer ga werken er nog veel meer op ga letten. Dan moeten echt alle zwschap kiloos eraf (vorige zwschap dan). Maar ik gan mezelf niet alles verbieden, want dan wordt de verleiding nog groter...

Heel veel succes met het weerstaan van lekkere dingen hahahaha

Groetjes Bertine

hoi dames

'volgens mij komt dat gewoon omdat je nu veel thuis zit en dat het een beetje uit verveling is.had ik bij de 1e ook nu met de tweede let ik er wel goed op.er moet nog 5 kilo af dus....maar als je jezelf er lekker bij voelt zeker doen hoor. gr wendy

wat is het toch iedere keer weer fijn te lezen dat je geen uitzondering bent.
Dat er mede lotgenoten    zijn.  

Meiden, sterkte met het weerstaan van alle geneugte uit het keukenkastje en de koelkast en strax gaan we gewoon een nieuwe topic opstarten, genaamd: "samen dieten!" ....

Liefs, Annette

hahaha.... ja heel herkenbaar.... net twee snickers naar binnen  gewerkt en zit nu verlangend naar de grote stopfles met snoepgoed te kijken....

zal inderdaad wel met thuiszitten temaken hebben, maar ik kan ook de hele dag door snaaien. Niet gewoon eten, nee dat doe ik ook wel hoor, maar na die 3 boterhammen heb ik nog steeds "lekkere trek". toch maar niet doen, denk ik dan... maar ja, soms is de verleiding wel erg groot...

Mijn man is nog veel erger als ik. Ik pak van de grote 200 gramsreep chocola maar een dwarsreepje van 4 stukjes, maar hij houdt t daar niet bij. Serieus, ik moet af en toe gewoon bijna  vechten om er dan nog een stukkie van te krijgen, want hij vreet die hele reep achter elkaar op. En dan me schaapachtig aankijken als ik zeg dat we voortaan toch maar of geen of kleinere repen moeten halen... Hij kan het wel hebben hoor, hij is niet zo breed en heeft een hele snelle verbranding, maar toch, ik zou liever zien dat hij extra warm eten pakt of een beker griesmeelpap leegeet (wat hij ook af en toe doet, vlak voor het eten) dan dat hij zo loopt te snoepen..

Maar lijkt me een goed plan om straks idd een topic "samen diëten" op te zetten. Kunnen we tips en trucs van elkaar overnemen.

Esther

Terug
Bovenaan