vraaaaagje

Heey lady's

ik heb weer eens een vraagje,

zou je aan je kleine kunnen merken wanneer de bevalling in aantocht is ? of beweegt en doet ie gewoon net als normaal wat je gewend bent ?

Was hier even benieuwd naar.

thanks alvast.

Ik dacht het bij mijn 2e duidelijk te merken en achteraf klopte dat ook. Toen ik naar bed ging, voelde ik een voortdurende druk op mijn blaas en was het kindje vooral heel laag heel druk. Ik zei toen nog tegen mijn man dat het leek alsof het kindje op zoek was naar de uitgang, zoveel druk en op die plaats had ik nog niet eerder gevoeld... Verder had ik het gedurende de hele zwangerschap erg warm en heb ik die avond itt de maanden ervoor helemaal onder het dekbed gelegen. Ik voelde me zelf ook duidelijk anders. 2 uur later braken de vliezen en 5 uur later was onze zoon er al.
Verder hoor je trouwens vaak dat kindjes helemaal aan het eind van de zwangerschap rustiger worden, maar daar heb ik eigenlijk nooit iets van gemerkt.
Groetjes van een augustus mamma

thanks mamma van bijna3

ben benieuwd dan nu bij mij.

behoorlijk ritme kind in mijn buik en nu sinds 1,5 uur mega druk terwijl ze normaal later op de avond pas erg druk is en idd mega druk op mijn blaas / van onder heb hele tijd idee dat ik moet plassen.

ach we wachten het af................

Terug
Bovenaan