vraaagje!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Vraagje::

Ik ben twee weken geleden bij de VK geweest en ze zag nog niks met de inwendige echo? ik moest thuis een test doen die was negatief van clear bleu nu een paar dagen later weer een test gedaan en POSTITIEF ...zou het kunnen dat ik nog gewoon   heel kort zwanger was   ennu steeds meer hcg in mijn lichaam krijg??? wat zit het lichaam toch raar in elkaar zeg..bah bah ..

help help

Hallo,

Hoe lang denk je zwanger te zijn?
Je kan namelijk pas een test doen 1 dag nadat je ongesteld had moeten worden.
Als je dit eerder doet kan de test negatief zijn. Ik had dit ook, was namelijk erg onregelmatig ongesteld en wist niet precies wanneer ik een test kon doen. Ik had dus een negatieve test en dacht dus niet zwanger te zijn. Na een paar dagen heb ik toch nog een test gedaan, deze was wel positief. Dus die andere gewoon te vroeg uitgevoerd.
Het heeft inderdaad te maken met de hCG-waarde.
Maar als je een positieve test hebt, is het positief!!!!

Groetjes van Dymphy

Bij alle drie de zwangerschappen moest ik meerdere testen doen om een positieve uitslag te krijgen. alle drie de keren was hij eerst een paar keer negatief(heel erg frustrerend), bij de laatste (ben nu 30 weken zwwanger) was het zelfs zo dat ik 4 testen had gedaan, allemaal negatief, daarna een afspraak gemaakt bij de huisarts waarom ik niet ongesteld werd......de dag ervoor toch weer een test gedaan (ik wilde zo graag zwanger zijn na alle ellende) en ja hoor positief.
Mijn eisprong bleek ook veel later dan ik dacht en dat terwijl ik altijd de klok gelijk kon zetten op mijn cyclus van 28 dagen...

Misschien (hopenlijk) ben je gewoon lekker zwanger en was het gewoon nog te kort.

Terug
Bovenaan