Vraag aan “temperatuur-kenners”

<p>Hi meiden. </p><p>Ik heb afgelopen donderdag een positieve ovu test gehad, vrijdag ochtend ook nog en aan het einde van de middag was het negatief. Toevallig moest ik vrijdag ter controle langskomen bij de vk om te kijken of mijn bm leeg was in verband met miskraam in juli. Die was gelukkig helemaal leeg en ze zag idd dat ik aan het ovuleren was. Maar nu stijgt mijn temp dus niet.. hij blijft super laag.. 36,5 en mijn basale temp is 36,6/36,7. Vrijdag 36,5 zaterdag 36,4 zondag 36,7 maandag 36,5 en vanmorgen weer 36,5. Dit is toch gek? Heeft iemand ervaring dat het nog niet stijgt? Ik maak me er best druk om. Zaterdagavond heel veel steken gevoeld in mijn rechterlies dus dat zal de eisprong zijn geweest.</p><p>Mijn vraag is dus of iemand ervaring heeft met een late stijging?   </p>
 
Ha!
Je zou inderdaad wel verwachten dat je temp nu verhoogd is.. Misschien rare vraag maar is je afscheiding ook afgenomen? Dat is, samen met verhoging in temp, een teken dat je ei gesprongen is. Na de eisprong zie je minimaal 3 ochtenden een temp van 0.2 hoger dan je basale temp.
 
Terug
Bovenaan