Vraag aan Birgit (beer 64)

Hoi Birgit,

Bedankt voor je reactie, n.a.v. mijn vraag over een voedingsschema voor mijn dochtertje van 7 weken!!!!

Ik heb alleen nog wel een vraagje.

Maak jij je dochter wakker als het tijd is voor de volgende voeding, of wacht je tot ze uit zichzelf begint te huilen?

Groetjes,
Marjolein
 
Hoi Marjolein,

Meestal is Yara dan al wakker, want ze is niet zo een slaper overdag. Maar als ze wel slaapt wacht is zeg maar tot een half uur na de tijd en als ze dan nog slaapt, dan maak ik haar wakker, want anders is weer heel haar schema in de war. Vanochtend bijvoorbeeld was ze pas om 7.30 wakker, dus hebben we laat gegeten, dan kijk ik even aan hoe de rest van de dag loopt. Ik hoop overigens dat ze langzaam langer wacht tussen de flessen, zodat ik over kan gaan op 5 voedingen, maar dat zie ik nog niet gebeuren.
Wanneer is jouw dochter geboren ?? Yara is van 5 april.

Birgit
 
Hoi Birgit,

Felina is op 6 april geboren. 2 weken te vroeg.
Ik zit nu nog op 8 voedingen per dag (Felina komt nog elke nacht).
We moeten 8 juni naar het cb, dan krijgt ze haar eerste twee prikken.
Ik hoop ook dat ik dan minder flessen hoef te gaan geven en de nachtvoeding kan afbouwen.

Groetjes,
Marjolein
 
Hoi Marjolein,

Aangezien ik op vakantie ga volgende week, heeft Yara haar twee prikken afgelopen maandag al gehad. Het was wel zielig, maar het viel me wel mee. Ze heeft die dag veel geslapen en wat minder gegeten, maar verder heeft ze er volgens mij helemaal geen last van gehad !

Groetjes Birgit
 
Terug
Bovenaan