Vraag aan de meiden die temperaturen

A

Anoniem

Guest
Hee hallo,

Dit is de eerste maand dat ik aan het temperaturen ben en ik ben er helemaal zeker van dat ik een eisprong heb gehad. Voor de eisprong schommelde mijn temp enorm (tussen 36,6 en 36,8), maar sinds  7 april is hij mooi tussen de 37,0 en de 37,2 (gisteren ivm de warmte 37,3).

Als je niet zwanger bent wanneer gaat je temp dalen? Of is dit voor iedereen verschillend?

Mijn nod weet ik niet helemaal ergens tussen vrijdag en 1 mei. Had maanden netjes een cyclus van 28 dagen en nu al 2 keer een cyclus van 39 dagen. Ik slik deze maand (sinds 6 april) voor het eerst teunisbloem olie en ik hoop dat het effect heeft. Spannend hoor!

Ik hoop natuurlijk dat m'n temp hoog blijft, maar dit verwacht ik niet.

Liefs Lientje  

Hai,

Sorry van dat tempen weet ik niks dat doe ik nog niet. Maar het gekke is dat mijn cyclus net zo reageerd als jou. Eerst gewoon 31 dagen en de laatste 2 keer 41 en 36 dagen gek is dat he. Maar ik hoop dat je door te tempen erachter komt wanneer je ei is. En hopenlijk ben je snel zwanger.

Liefs Iris

Ja, echt maf! Ik wacht de rd af en als die  weer zo laat verschijnen, dan stap ik naar de huisarts. Wij zijn sinds juli 2006 bezig en jullie?  Hopen dat we allemaal snel zwanger zijn!!!

Liefs Lientje

Hai Lientje,

Wij zitten in ronde 6. Wij zijn bezig voor ons 1 wondertje. Hoe lang ben jij aan de pil geweest.

Liefs Iris

hoi
ja ook ik doe temperaturen. dit doe ik nu twee maanden. maar ik word er niet veel wijzer van. ik begin met een temp. van 36.5 na 10 dagen schommelen zit ik op 36.1 en na 8 dagen schommelen zit ik al op 36.9.ik snap er niks meer van ik zit nu op de 21ste dag (36.8).
groetjs duufke

Toen ik heb getemperatuurd zat mijn periode voor de eisprong tussen 35,9 en 36,4
Na mijn eisprong, hij gaat dan in één keer een paar tiende omhoog (soms gaat hij dan eerst naar beneden bijv van 36,4 naar 36,2 en dan naar 36,6 of hoger).
Na een dag of 10 a 12 hoog geweest te zijn (tussen 36,5 en 37,0), zakt hij bij mij onder de 36,5 en wordt ik weer ongesteld.
soms daalt hij van 36,8 naar 36,2

Ik heb in die periode vooral op afscheiding gelet:
eerst gelig taai, dan cremig, dan waterig/eiwit
Bij die laatste is de eisprong......

Dus succes allemaal!

PS let wel op: elke dag zelfde tijd tempen, liefst rectaal, voordat je ook maar een teen uit je bed zet.....

gr mama van MD

Hoi Allemaal!!

Ja dat van dat zelfde tijdstip ik weet het niet hoor, ik test wel eens een uur later en dan is hij hetzelfde als de dag ervoor een uur vroeger!! Maarja het zou kunnen!! Probeer ook altijd dezelfde tijd aan te houden.

Dus als ik het goed begrijp, is het dus bij iedereen anders!!

HMM, zijn er ook zwanger vrouwen die een voorbeeld kunnen geven......?????
Hoe hoog zou de tep stijgen als je zwanger zou zijn.....

liefs mij

Terug
Bovenaan