Vraag aan de zwangere vrouwen

Hoi Sien,
ik persoonlijk niet, maar de crecheleidster van mijn zoon wel, 4 keer zelfs. Dus toen ze erachter kwam dat ze toch wel zwanger was, was ze al ruim 4 maanden.
Groetjes, Melanie
 
Ik heb zelf ook een aantal keer een bloeding gehad die op een menstruatie leek. Wel minder bloedverlies en echt een stuk korter. Het kwam wel om de 3 weken, dus als ik niet had geweten dat ik zwanger was, had ik gedacht dat ik gewoon ongesteld was geworden. dit duurde tot week 16, daarna was het over.
 
ik zelf heb t niet gehad maar mijn moeder wel toen ze in verwachting was van mij hihihi
ze had t ook helemaal niet verwacht want ze had de pil dus die zou zijn werk moeten doen maar ik was sterker dan de pil denk ik hihi
 
Hoi daar, ik ben nu 9 weken zwanger en ik had de 5e week elke dag (5 dagen)een klein beetje bloedverlies zodat ik elke dag dacht dat ik de volgende ongesteld zou worden alleen dat bleeft toch uit.. en tot nu toe gaat het goed!
 
Ik niet, maar ken genoeg mensen. Als je de pil nog slikt omdat je nog niet weet dat je zwanger bent is die kans ook groot, omdat de bloedingen dan sowieso kunstmatig zijn (je hebt geen eisprong als je de pil slikt).
 
Terug
Bovenaan