vraag aan de zwangere vrouwen

A

Anoniem

Guest
ik heb even een vraagje
ik heb ontzettend gevoel dat ik zwanger ben
het lijkt net of dat ik een soort spierpijn gevoel heb in mn buik en hij is hard
en ben ook misselijk daardoor
en heel veel afscheiding meer als normaal
komt dat een beetje bekend voor ???..
bedankt alvast voor de reacties

ik wil echt je niet ontmoedigen of beledigen ofzo maar ik denk dat je je beter niet kunt vastpinnen aan de klachtjes van anderen. Het is voor iedereen en bij elke zwangerschap heel verschillend hoe je het merkt. Bij de eerste had ik niets in de gaten behalve dan dat mijn broeken ineens niet meer pasten (onregelmatige cyclus) en nu bij de tweede had ik een ongi gevoel. Ik heb het er weleens met vriendinnen over gehad maar het is echt totaal verschillend allemaal.

Ik hoop voor je dat je zwanger bent maar de enige manier is toch rustig wachten tot je ongi uitblijft en dan een test doen. Succes

Ik ben 28 wkn zwanger en kan wel zeggen dat ik vanaf het begin van de zwangerschap duidelijk meer afscheiding heb dan normaal! Die spierpijn ken ik niet!

Zoals al in een eerdere reactie gezegd word , pin je niet vast op de kwaaltjes van anderen want het hoeft niks te betekenen voor jou.

Maar ik herken van mijn eigen zwangerschappen wel dat ik meer afscheiding had in het begin , maar dan eigenlijk vanaf het moment dat ik ongeveer ongesteld moest worden. Ik weet niet wanneer jij ongesteld moet/moest worden , maar de enige manier om zekerheid te krijgen is een test doen.

Groet Xanthe

Terug
Bovenaan