vraag aan iedereen wie een mk heeft gehad

hallo allemaal

een vraag aan degene wie ook een mk hebben meegemaakt
ik heb dus afgelopen vrijdag een mk gehad, en het bloeden is nu al gestopt
maar wanneer moet ik nu mijn ongi krijgen , want volgens de vk kan ik na mijn ongi weer verder gaan.
en het bloeden van de mk is toch geen ongi wel???
weet het ook niet meer'
heb trouwens net ook al wat getypt maar zie het niet terug dus hoop niet dat het dubbel staat
groetjes debra
 
Hoi Debra,

Ik reageer eventjes hier, ja, je berichtje staat dus dubbel maar dat kan geen kwaad hé! Ik heb ook een MK gehad en heb 2 dagen gebloed, dit is dus géén mensturatie bloed. Na 1,5 week kreeg ik mijn ongi door en nu mogen we er idd terug voor gaan. Naar het schijnt ben je extra vruchtbaar na een MK maar dar heb ik maar van horen zeggen. Mijn man en ik hebben tot mijn menstruatie met condoom gevreeën en nu doen we het weer zonder.

Veel succes!

An
 
Hoi An en Debra

Ik heb ook een mk gehad maar ik heb toch echt bijna 6 dagen gebloed en de eerste drie dagen heel erg heftig en de laatste drie dagen minder. Ik zie dit toch echt als een echte ongi hoor, ik kan me echt niet voorstellen dat ik nu nog een keer ongi wordt over 1 week ofzo. Is dit niet gewoon per persoon verschillend? Stel dat ik te laat was geweest en niet had getest dan had ik nooit geweten dat het fout was gegaan en was ik nu ook gewoon verder gegaan.Ik denk dat je gewoon naar je lichaam moet luisteren en mijn lichaam zegt dat het eruit is en dat het over is.

Gr
Lotte
 
Ik heb ook afgelopen vrijdag een mk gehad en ben nu aan het laatste restje bezig. Een aantal jaren terug heb ik ook al eens een mk gehad en bij mijn weten telt je mk ook als een ongie. Je lichaam sloeg nl. een ongie over (anders was je niet zwanger) Die is nu dus alsnog gekomen, alleen met vruchtje erbij. Tel dus nu gewoon verder vanaf je eerste mk dag. Het enige wat ik mij in kan denken is dat ook je eisprong nu niet op je normale "oude" datum komt, maar dat je "teller" gereset is. Dus nogmaals, telen vanaf je eerste mk dag. Ook jij sterkte, en ga er gewoon voor zodra je mk gestopt is.
 
Hoi Debra,

Er staat al een berichtje (een paar berichtjes boven jouw berichtje) over het nieuwe forum, zwanger worden na een miskraam. Daar kun je denk ik beter terrecht met je vragen.
 
Terug
Bovenaan