vraag aan inge flausmaus

A

Anoniem

Guest
Hoi Inge,

Ten eeste gefeliciteerd met de tot nu toe goede berichten. Ik heb aan jou een vraagje. ik heb vorige week donderdag een echo gehad toen was ik   dacht ik 6 weken en een dag. Er was nog geen hartje te zien en het was erg klein hoe groot was het embryo bij jou bij mij was hij ongeveer 2,5 mm en het vruchtzakje 3.5 cm Ik ben bang dat het met 5 weken is gestorven omdat ik toen het gevoel had het leeft niet meer. Ik weet ook niet precies hoe lang ik   ben omdat ik bijna 4 maanden niet ongi ben geweest.

Ik hoop dat jij me een beetje gerust kan stellen op 30 nov krijg ik pas weer mijn volgende echo.

groetjes nel

hoi,

ik denk dat je korter zwanger bent dan dat je denkt ,
omdat bij 6 weken de embryo rond de 5-6 mm is en het hartje als het goed is al klopt . en omdat je niet precies weet wanneer je zwanger bent geworden kan het goed zijn dat het nog korter is dan je denkt.

ik hoop dat je van inge ook nog de info krijgt die je wilt hebben en ik wens je heel veel succes 30 nov, met de echo

groetjes moekje   ,4weken en  5 dagen in verwachting eerste kindje , ook 30 nov 1ste 6 weken echo

Terug
Bovenaan