<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hallo allemaal, </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ik ben 8 weken zwanger en over een paar weken hopen wij dit wereldkundig te kunnen maken. Ik ben scoutingleiding bij de Bevers (jongens en meisjes van 5-7 jaar). Rond die tijd ga ik het dus ook op scouting vertellen en hier zoek ik nog ideeën voor. De opkomst duurt zo’n 2 uur en ik zou het leuk vinden om de opkomst te vullen met spelletjes, knutsels oid waaraan niet gelijk af te leiden is wat ik wil zeggen. Dan kan ik aan het eind een leuk finalespel maken (speurtocht oid). </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hopelijk zijn er hier ook scoutingleidsters of juffen die hier ervaring mee hebben! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Groetjes Danielle</p>