Vraag aan Sas95 (Saskia)

Hoi, naar aanleiding van je berichtje. Hoe kunnen we het ventiel controleren, controleren dat het openstaat? Zonder vloeistof hebben we een fluitend geluid maar met niet....

We hebben dat rubberen gleufje wat heen en weer gebogen, die op de bodem zit.

Alvast bedankt!

Ik kom hier even inbreken,  ik hoop dat  je het niet erg vindt. Ik las net je andere  vraag.  Het ventieltje van een Difrax fles kan je idd. even een paar keer open buigen. En je kan de onderkant van de fles een klein beetje losser draaien.

Dat is idd wat ik bedoelde een beetje rollen tussen je vingers.
Als je water in je fles doet en zelf even test moet je kunnen drinken zonder opnieuw een hap adem te hoeven nemen. Dat is denk ik de meest doeltreffende uitleg...
Ik hoorde het ook niet altijd continue maar je ziet ook belletjes van de bodem naar de speen gaan, zo kun je zien dat het teveel aan lucht daardoor kan ontsnappen.
Verder natuurlijk (je zult het wel weten) zorgen dat de speen altijd vol melk is.
Het is het vervelendste van de eerste paar weken, die verdraaide krampjes!
Je wilt zoveel doen maar je kunt eigenlijk niet zoveel..
Wat ikzelf superfijne voeding vind is Bonbébé (eigen merk van o.a. Jumbo)  maar kijk eerst even hoe dit gaat!
Hoezo adviseert Nutrilon de HA als ik vragen mag?
Gewoon belangstelling hoor

Groetjes Saskia

Dat klinkt stukken beter met een werkend ventiel, je moet het maar weten!
De krampen blijven nog wel, maar we kijken het nog deze week aan. Nutrilon gaf aan dat het na een week beter moet zijn, als het dan niet minder is met de krampen dan moeten we consult vragen om te kijken of er niet iets anders aan de hand is.

Enorm bedankt voor jullie aanvullingen!

quote: mooiedromen reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-03-2009 10:58:12'));

Dat klinkt stukken beter met een werkend ventiel, je moet het maar weten!
De krampen blijven nog wel, maar we kijken het nog deze week aan. Nutrilon gaf aan dat het na een week beter moet zijn, als het dan niet minder is met de krampen dan moeten we consult vragen om te kijken of er niet iets anders aan de hand is.

Enorm bedankt voor jullie aanvullingen!

Ik las het ook een paar weken later pas in de gebruiksaanwijzing haha!
Maar ik ben blij dat dit al een stap in de goede richting is!!
Ik hoop dat er niets anders aan de hand is en dat het gauw minder wordt!
Helaas moeten ze ook door deze periode heen......

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan