Vraag aan tweelingmoeders...

Hoi!

Ik heb een vraagje, ik ben zelf 28 weken zwanger van nr. 2 en na 3 echo's ga ik er eigenlijk wel vanuit dat er maar 1 in buik zit. Eignlijk wel logisch aangezien 2-lingen niet echt voorkomen in onze families.
Maar nu zegt iedereen of ik volgende week ben uitgerekend en of ik dan zeker weet dat het geen 2-ling is.
En behalve dat iedereen dat lekker zegt heb ik (zelf verzonnen, want het is echt niet normaal) een ADHD-baby in mijn buik zitten. Voorbeeldje vanmorgen ben ik om half 7 opgestaan en hij was al lekker aan het gymen. Ik heb hem nu om 16.15 uur maar een uurtje niet gevoeld. En dit is dus altijd zo, zelfs 's nachts en het maakt niet uit wat ik doe.

Nu dacht ik misschien is dit wel normaal voor als je een 2-ling hebt? Dat de een slaapt en de ander wakker is ofzo? Ik heb echt geen idee hoor en vind 1 baby meer dan genoeg in mijn buik, maar dit klopt echt niet. Dus na wat zoekwerk op internet over het schoppen van 2-lingen in de buik en geen resultaat wend ik me maar tot de ervaren moeders!

(en natuurlijk ga ik het aan mijn vk vragen, maar het antwoord zal wel zijn...nou maak jij je daar maar niet druk om en geniet lekker van al dat geschop...en gelijk zal ze wel hebben, maar toch)

Groetjes een fantasierijke zwangere...
 
hoi

ik ben zelf mama van een 2ling nu zijn ze 6 maanden
maar als je al 3 echo's hebt gehad dan kun je er zeker van zijn dat het er maar een is of die andere moet zich heel goed verstopt hebben.
mischien heb je gewoon een drukke baby.
het was bij mij wel zo dat de ene sliep en de andere wakker was en andersom en vooral als ik wilde gaan slapen begonnen hun te feesten binnen.
je hebt idd sneller een buik maar als je zwanger bent van een 2ling en bij een 2e kindje  wil het ook wat sneller gaan.
maar ik denk zelf dat je gewoon een druk kindje hebt als het echt een 2ling was geweest was het allang gezien op de echo. je hoeft je denk ik niet druk te maken.
veel succes met je zwangerschap

groetjes kristel 2lingmama
 
Terug
Bovenaan