vraag aan Yvonne Z

hallo,

Ik geef nu 5 maanden volledige borstvoeding shamil drinkt aan allebei de borsten maar nu zie ik dat mijn ene borst iets groter is dan de ander.. ik probeer hem meer te laten drinken uit de grotere borst  maar ze blijven ongelijk. Wat kan ik doen  en blijft dit altijd zo?

Alvast bedankt

Hoi Hanan,

Ik ben YvonneZ niet dus ik hoop niet dat je het vervelend vindt dat ik reageer. Mijn eerste reactie was juist, misschien moet er meer aan de kleinere borst worden gedronken?!
Dit stimuleert de melkproductie bij die borst, waardoor deze een beetje groter kan worden. Ik hoop dat het werkt!
Overigens hebben bijna alle vrouwen ongelijke borsten. Waren ze hiervoor wel even groot?
Succes, Sarah

Haii,

Ow ik doe het dus niet goed! het moet dus andersom.. Ik ga het proberen.
Ja ze waren hiervoor gelijk...

Ik denk dat yvonne z niet meer op dit forum leest, er zijn natuurlijk niet zoveel borstvoeding vragen meer..
Bedankt voor jou reactie.

groetjes Hanan

Geen dank
Ik ben benieuwd of het bij jou werkt, laat je het even weten?
Je zou je vraag ook eventueel bij het voedingsforum op deze site kunnen stellen, daar leest ze in ieder geval nog wel mee. Of bij   www.borstvoedingsforum.nl  daar lezen ook veel ervaren moeders en contactpersonen van de borstvoedingsorganisaties mee.
Succes!

hallo

Ik kolf mijn bv al 4 maanden af en bij mij is mijn rechterborst tegen kolftijd ook veel groter. Ik kolf uit rechts ook bijna 2 x zoveel als uit links. ik heb al vaak geprobeerd om links vaker en langer te kolven, maar de opbrengst blijft hetzelfde dus voor mij is dit verschijnsel heel normaal.

groetjes irene

Terug
Bovenaan