Vraag aan yvonneZ

A

Anoniem

Guest
Ik wil graag naar bijeenkomsten van Vereniging Borstvoeding Nederland, want ondanks dat ik mijn twee oudsten langere tijd borstvoeding heb gegeven, ging het helaas mis bij de jonsgte. Ik ben nu bijna 27 weken zwanger en wil  er bij die laatste spruit toch echt nog eens voor gaan.

Dus even op jullie site gekeken, en de bijeenkomsten in Assen zijn gepland in 2006. Heb nog even met het telefoonnummer die er boven staat gebeld, maar kwam ook niet echt bij iemand uit.

Kan ik die contact persoon die bij die bijeenkomsten van 2006 staat gewoon bellen, of is dat iemand die niet meer actief is voor jullie vereniging.

Ik vind het altijd zo vervelend iemand lastig te vallen.

alvast bedankt

Miep

Hoi Miep,

Allereerst mijn excuses voor de ontzettend late reactie; op één of andere manier is jouw vraag  volledig aan mij voorbij gegaan  .

Het kan inderdaad kloppen dat je de betreffende contactpersoon op dat moment niet te pakken kon krijgen; zij zat middenin een verhuizing, vandaar. Maar je kunt haar gerust bellen hoor, ook al zijn de data op de site niet up to date. Zij zal je graag te woord staan. Daarmee val je echt niemand lastig; de VBN is een vrijwilligersorganisatie en we doen ons werk met veel liefde en plezier. Dus bel gerust!

Groetjes van Yvonne, contactpersoon Vereniging Borstvoeding Natuurlijk

Terug
Bovenaan