vraag banden quinny buzz

hoi meiden

ik heb dus de quinny buzz
nu zijn die banden altijd een probleem geweest
met het pompje lukt het neiet echt want als je hem er weer afdraaid lopen de banden weer half leeg.

nu ben ik gister naar het tankstation gereden emt de bandjes en wat denk je
passen ze er helemaal niet op???
moet denk ik dan zo'n nippeltje(zo'n ding wat je ook vaak gebruikt als je met je thuispomp een brommerband ofzo wilt oppompen) op
zou het anders dus ook niet weten

mijn man heeft het nog met de gewone pomp geprobeert maar lijkt wel of het ventiel in de band verdwijnt??

weet iemand die ook de buzz heeft raad?? of een goede tip haha
het is toch wat he met die wagens

ook is mijn frame errug gammel
ik heb hem bij babypark kesteren gekocht maar die zijn er neit zo makkelijk mee
nu krijg je 24 maanden garantie las ik op de quinny site
dus ga er toch eens over bellen/mailen

vond het een hele fijne wagen maar zoooo zonde van het geld eigenlijkals ik zie hoe die nu is en tja als je er dan van uit moet gaan dat je er toch wel 4 jaar mee moet kunnen doen omdat het ook een buggy is
nou voor een eventuele 2de zal hij het wle niet redden zo

groetjes moekje

Hoi!!

Wij hebben dan wel geen Quinny Buzz, maar ik rij altijd even de Halfords binnen en vraag even of ze de bandjes willen oppompen....bij ons doen ze dat kosteloos, dus misschien is dat een optie?!

Wij hebben een X-Adventure Quicksilver en ik gebruik hem intensief, maar ben ook bang dat als wij voor een tweede gaan, wij toch echt een nieuwe wagen moeten hebben, met de wagenbak gaat het denk ik nog wel, maar de wandelopzet is nu echt kapot aan het gaan!!  En hij piept als een gek!! Maar ja, we zien het allemaal wel!

Ik hoop dat je wat aan mijn tip heb!

Groetjes
Angel

hoi moekje,

zoals jij het beschrijft hebben wij het ook! mijn man wordt er gek van en ik ook! Benzinestation helpt niks en het pompje van de Buzz is een drama. Die kun je beter meteen weggooien...
Ik vind de tip van Girll wel een hele goeie. Dat ga ik ook eens doen als ik in de stad ben. Gewoon ff de halffords binnenlopen. Zou wel een goede service zijn zeg als ze dat doen!

Ik rijd dus ook altijd met van die slappe banden...

Groetjes Babybelle

Hoi Moekje

Wij hebben niet de Buzz ,maar wel een Quinny.
Met de banden hetzelfde probleem.Is ook superhandig als je een lekke band hebt.
We hebben nu een nieuw soort fietspomp met allemaal verschillende ventieltjes erbij.Deze werkt ideaal.Voordat je nu helemaal blij wordt en deze wil kopen,moet ik je teleurstellen.Wij hebben hem afgelopen herfst bij de Aldi gekocht.
Maar misschien dat ze hem ook bij bv Halfords verkopen.

Succes Jessica

hoii

Ik heb geen quinny buzz, maar een mutseart wagen. Volgends mij geldt dat banden probleem voor elke wagen..

Ik heb bij de gamma een voetpomp gekocht, waarmee je geloof ik ook autobanden mee kan oppompen, die werkt perfect. Het is zo'n sing die je op de grond zet en je hele voet op kan zetten.. met een metretje erop. Idd dat pompje wat ik erbij kreeg heb ik weggeooit, ik zette het erop en de band liep leeg :-S Bij het tankstation lukte het mijn vriend btw wel, maar 'die pomp heb ik lekker thuis. En ja idd, bij de halforts is een goed plan!

Ze zouden eigenlijk bij winkel als prenetal en baby dump zo'n pomp apparaat bij de ingang moeten zetten..

Evelien

Nou als ik dit zo lees ben ik erg blij dat ik de bugaboo heb gekocht. Voor onze oudste heb ik toen ook al de allereerste bugaboo gekocht en zowel met de eerste als met degene die ik nu heb heb ik echt nog nooit problemen met de banden gehad.

Zo'n fietsenpomp hebben wij trouwens een keer bij de praxis of gamma gekocht.

groetjes chimene

Hoi Moekje,

Ik ga met mijn wagen, MaxiCosi Mura3, altijd naar de fietsenwinkel.
Die mannen zijn altijd erg behulpzaam. Die hebben de banden zo opgepompt, daar ga ik echt niet voor lopen klooien thuis.

Groetjes,
Maike

Ook ik ga naar de fietsenwinkel. Die gasten doen het gewoon even voor niks, de bandjes oppompen (nou moet ik wel eerlijk zeggen dat wij vaste klant zijn daar)

Maar mijn quinny is ook erg gammel. Ik vind het onderstel echt helemaal niks. Als ik hem in wil klappen lijkt het alsof ik hem door een bepaald punt heen moet drukken. Dat hij dus eigenlijk blijft steken en als je doordrukt klapt hij wel in. Is dit normaal?

Ik ga ook terug met de quinny. Hij moet als het goed is nog een kind mee, en ik vind dat je voor zoveel geld echt wel wat meer mag verwachten.

Terug
Bovenaan