Vraag/Dilemma

Wij zitten even met een vraag of Dilemma hoe je het ook maar wilt noemen.
Onze dochter is bijna 4 en half als de baby geboren word.
Nu waren mijn man en ik aan het denken moeten we haar een cadeautje beloven na de bevalling of moeten we iets anders doen.
Wie heeft hier ervaring mee en wie kan ons tips geven.
Opzich is ze een makkelijk meisje maar goed ze heeft natuurlijk wel heel lang alle aandacht gehad en moet dit straks delen.
Alvast bedankt voor jullie tips.

XX Chan

Hoi Chan.

Wij geven onze zoon (2,5 jaar) een kadotje namens de baby.
Mijn zus heeft dit ook gedaan toen bij hun de tweede kwam en dit heeft daar goed uitgepakt!
Alle visite komt toch kijken naar/voor de baby. Met ook veel kadotjes voor de beeb. Zo heeft hij ook een kado waar hij lekker mee kan spelen en kan laten zien aan de visite.
Ik vond het wel een goed idee zo.

Succes met je keuze.

Liefs Danielle

Hier een augustus mamma. Wij hebben onze dochter van bijna 4 zelf niets gegeven toen haar zusje geboren werd. We hebben haar idd wel overal bij betrokken, dit vond ze nl erg leuk. Opa en oma hadden 2 kraammanden gemaakt: 1 voor ons dochtertje en mij en 1 voor onze oudste dochter. Hier mocht ze elke ochtend een klein cadeautje uit pakken en dat vond ze erg leuk. Verder nam veel bezoek ook een cadeautje voor haar mee. Al met al is ze heel erg verwend en was ik blij dat we zelf niet ook nog iets hadden gekocht.

hai,

mijn moeder heeft ook 2 kraammanden gemaakt, mn dochter die in november 5 word mag iedere dag een kado openmaken.

zelf geven we haar na de bevalling iets leuks namens de beeb!

gr dion

Een heel leuk idee van 2 kraammanden! Mijn dochter is dan 2 1/2 jaar als de kleine geboren word. En ik denk dat heel veel wel wat meenemen voor haar. Ze is vorge week geopereerd aan haar neuisamandelen en is toen al enorm verwend door papa en de opa's en oma's. En dan heb je ook nog sinterklaas, dus houd niet op haha! Ik wil haar ook overal bij betrekken en denk dat ze het ook leuk vind om cadeautjes voor de baby open te maken, dat het dan niet uitmaakt als het voor haar is of voor de baby.

Maar die van de twee kraammanden onthoud ik die vind ik wel heel erg leuk!!!!!!!!!!
Liefs Marie

Hoi,

Wij willen een maxi cosi kopen voor onze dochter, daar ligt de baby straks ook regelmatig in en ik denk dat onze dochter met haar pop vaak hetzelfde als mama wil doen. Ze zegt al dat ze veel wil helpen dus dan lopen we straks allebei met een maxi cosi.......Onze dochter is bijna 4.

Groetjes Renate

Terug
Bovenaan