Momenteel ben ik op reis samen met mijn vriend voor 4a5maand. Ik ben bekend met pcos. En 5juni had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen. Meer dan 3 weken geleden was er een alleen een leeg vruchtzakje te zien. De arts dacht in Guatemala dat ik ongeveer 3a4 weken zwanger zou zijn. ( 1e dag van mijn laatste menstruatie was 29april 2022) waarschijnlijk late eisprong en late bevruchting.
Gister in Costa Rica opnieuw een vaginale echo gehad, en de arts concludeerde dat ik 6+4 weken ben en dat er helaas geen kloppend hartje zichtbaar was. Wel een embryo. Hij vertelde dat dit niet goed is en uit gaat monden in een miskraam. Zijn er hier meer vrouwen die pas later een kloppend hartje te zien/horen kregen?
Gister in Costa Rica opnieuw een vaginale echo gehad, en de arts concludeerde dat ik 6+4 weken ben en dat er helaas geen kloppend hartje zichtbaar was. Wel een embryo. Hij vertelde dat dit niet goed is en uit gaat monden in een miskraam. Zijn er hier meer vrouwen die pas later een kloppend hartje te zien/horen kregen?