Vraag? graag jullie meningen..

Hallo dames, Ik heb een vraag wegens een vriendin van mij. A.s. zondag gaat ze op vakantie naar fuertaventura, nu heeft ze dus een dochtertje van 11maanden en was ze eigenlijk van plan om zelf luiers en potjes fruit en groente mee te nemen maar nu had ze dus van iemand gehoord dat je dat makkelijk daar kan kopen, ze zouden daar in de supermarkten ook gewoon pampers enzo kopen? Heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Wat zouden jullie doen? Toch hier alles meenemen of daar spulletjes kopen? bedankt groetjes nicole

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik hoor vaak dat ze voor de eerste paar dagen spulletjes meenemen en daarna ter plekke wat kopen. Ben zelf bijv wel in Gran Canaria geweest en daar was inderdaad alles te koop.

hoihoi, wij zijn toen mijn oudste 10 maanden was naar turkije geweest, en ook wij hadden zoiets van we nemen mee voor de eerste dagen en de rest kopen we daar.
nou.......... tuurlijk het kan wel maar mijn ervaring is dat de luiers niet van pampers kwaliteit zijn( heel veel plastic, Ben heeft eigenlijjk de hele vakantie een schrale kont gehad), potjes zijn vaak alleen te krijgen in de leeftijd van 4 of 6 maanden en kunstvoeding is vreselijk duur.
We zijn ook nog in Griekenland geweest, en daar hadden ze wel pampers, maar echt stukken duurder dan hier.
Wij hadden zoiets van: we nemen een volgende keer zelf wat meer mee.
Dus ja eigenlijk moet ze het zelf bepalen, ik weet niet wat ze daar verkopen, en wat de prijzen zijn, is toch iets dat je moet ontdekken en wat vind je prettig.
Wij hadden ook makkelijk nog extra voor Ben mee kunnen nemen, hadden 20 kilo bagage met zijn drieen, dus dan schilt het ook wel.

Zou zo zeggen neem zelf iets meer mee, maar dat is mijn mening
liefs linda

Hoi,

Wij zijn met Emma naar Italie geweest toen ze 3 maanden was. Wij gingen met de auto, dit was dus een stuk makkelijker, omdat je dan zoveel mee kan nemen als in je auto past.
Kunstvoeding zou ik wel meenemen, omdat je dan aan je eigen merk blijft, dat is altijd beter dan te wisselen.
Luiers (had ik wel mee, omdat emma allergisch is voor pampers) maar in italie waar wij zaten verkochten ze gewoon pampers, en dat was echt een boerengehucht. Ik zou wel potjes meenemen, maar meer omdat mijn oudste een hele kieskeurige eter is en niks anders wou dan het gebruikelijke. Dus tja, maar ook potjes (wel ander merk) verkochten ze daar ook gewoon. Uiteindelijk is het toch zo dat ze in alle landen ook gewoon baby's krijgen die ook moeten eten en luiers etc...dus is het daar ook wel te verkrijgen, ik denk dat je gewoon moet kijken naar hoe je eigen kind is qua eten en drinken.

groetjes Kirsten

We zijn vorig jaar naar Spanje geweest.
Pampers verkochten ze daar en Huggies volgens mij ook. Alleen hele grote pakken. Dus wij hadden heel veel over na 2 weken, maar niet duurder.
We hebben ook potjes gekocht, daar zit wel overal olijfolie in. Maar onze man at het wel op.
Luierdoekjes waren daar erg fijn, zat een hele fijne sluiting op. Vond het jammer dat ze dat hier niet hebben.

Groetje junimama!

Terug
Bovenaan