vraag: Harde buiken

A

Anoniem

Guest
Ik heb ee vraagje,

ik loop al de hele dag met steeds terugkerende harde buiken, is dit een goed teken en zijn dit weeen of moet ik hiermee juist oppassen???????
ben trouwens gisteren gestript heeft het miss daarmee te maken.

Liefs Chams

Dag Chams,

Ik heb ook heel veel last van harde buiken en veelal ook pijnlijke harde buiken, maar dat hoort er allemaal bij.
Je baarmoeder wordt nu gewoon actiever aan het eind van je zwangerschap (of zoals in ons geval in de reservetijd......).
Je kunt zelfs oefenweeen krijgen, dan denk je dat het is begonnen, maar dat is niet zo (dat had ik op de nacht van 1e naar 2e kerstdag).....een echte valse start.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken over die harde buiken, het hoort er allemaal bij.

gr mama van MD
40+1

dank je voor je reactie.
idd ook ik heb een valse start gehad in de nacht van woensd op donderdag heb ik een uur lang weeen gevoeld, maar na een uur hielden ze alweer op! en nu dus die harde buiken en af en toe heb ik ee wee dat ik gewoon niet kan bewegen van de pijn!!
echt dit is geen pretje, geef mij maar rgelmatige weeen en een snelle bevalling
had gisteren door de voorweeen al 2 cm ontsluiting hoop dat door deze harde buiken en voorweeen nog meer cm bij komen.

Liefs Chams
40wk en 3dgn zw van de tweede

Hoi meiden,

wat vervelend dat het niet op wil schieten!! Heb je al zo veel last van te voren, en komt het echte grote werk maar niet aan bod!!! En je wilt zo graag van je vrachtje verlost worden!!! En iedereen bevalt maar......
En idd, de harde buiken en de voorweeën zijn maar wek vooraf, maar misschien dat het straks dan lekker wil opschieten???

Heel veel succes en heel veel sterkte, ik wacht met spanning op goed nieuws, en dat hoeft echt niet net als bij mij 15 dagen te laat te zijn!!!!

Dikke kus Hilma.

mijn gyn heeft inderdaad gisteren aangegeven dat er gewoon al veel voorwerk is verricht en dat zij nu verwacht dat als mijn bevalling gaat beginnen, het allemaal wel gelijk goed op gang zal gaan komen, omdat er bij mij ook goed 2 cm ontsluiting is en de boel al flink naar beneden is gekomen zoals ze dat noemen.......

We zullen zien

gr mama van MD

harde buiken bahhh.

de pijn van de bevalling ben ik vergeten,
maar die harde buiken zijn als een soort trauma onlosmakelijk nog steeds aan mij verbonden.
ik heb ze gehad vanaf week 17 en de laatste weken alleen maar veel erger.
kan bij de gedachte nog misselijk worden.

poehh ben blij dat die kleine er nu is.

en mamma van md heeft er dan ontsluiting bij, dat is dus positief, dan doet het dus wat, bij mij deed het niets.

ik hoop dat jullie heeeeeeel gauw mamma zijn.

xxx martine

Terug
Bovenaan