Vraag het maar even hier

A

Anoniem

Guest
Hoi  meiden, ik kom van het zwanger worden forum, maar om mijn verhaal maar even hier vertellen, omdat jullie het misschien al herkennen nu je zwanger zijn.

Het zit zo, ik ben 25 januari voor 1,5 dag ongi geweest, na eerst in maanden 6 dagen overtijd geweest.
Had op dag 1 en dag 5 getest en beide negatief.
Nu moet ik als ik uit ga van een normale 28 dagen( gerekend vanaf die 1,5 dag ongi worden.)
Maar heb allerlei kwaaltjes,
Ben dus nu een week voor mijn ongi, en kan min bed niet uit omdat ik moe ben, heb nergers geen puf voor, rondje lopen met de hond is al tever, met vlagen misselijk, zere borste, vorige week( nu minder hoofdpijn ) elke dag, en sinds gister een vreselijk vieze smaak in mijn mond( dat vind ik echt bizar het is niet weg tekrijgen, en ik moet veel slikken.) steken in mijn buik( vooral links ) een beeje zeurderig
Wat denken jullie ben ik toch nog zwanger??
Durf niet goed te testen, als jullie kwaaltjes herkennen wanneer kregen jullie die dan??
Bedankt liefs een onzekere kyrabella

Hey,

Als ik zo lees wat je kwaaltjes zijn denk ik toch dat je maar even een test moet gaan doen.
Ik heb gelukkig geen kwaaltjes gehad, maar het zeurderige gevoel ken ik wel heel erg goed en alle andere kwaaltjes die je opnoemt komen toch in de beurt van een zwangerschap.

Ik zou zeggen  doe een test, dan hoef je je ook niet meer druk te maken.
Ik hoop dat je een goeie uitslag hebt!!!!!!

Laat het wel even weten hoor!!!!!!!

Liefs,
Leoontje

bedankt voor je reactie, zag dat ik wel veel foutjes heb getypt :( sorry.
maak normaal nooit typ fouten.
zal ik dan niet wachten op die evt ongi?? met testen, omdat ik al 2 x negatief heb getest toen ik overtijd was ben ik bang voor weer een negatieve uitslag ( hoewel het natuurlijk ook deze maand gebeurt kan zijn, toen mijn( ongi? ) na 1,5 over was hebben we immers gewoon verder geklust.
Ben overgens wel begonnen met foliumzuur vandaag, je weet nooit, en het is beter voor het kindje.

Hoi,

Ik wilde even zeggen dat ik na 1.5 week overtijd last kreeg van allerlei klachtjes, zoals misselijkheid, moeite met eten, gespannen borsten, vermoeidheid en vreemde reacties op bepaalde geuren en smaken. Ik heb de test gedaan toen ik 2.5 weken overtijd was en toen positief. Hoewel de testen tegenwoordig goed zijn, kun je nog steeds 'te vroeg' testen, dat concentratie van HCG nog niet hoog genoeg is. Dus 2x negatief hoeft nog niet perse te betekenen dat je niet zwanger kunt zijn... Gewoon nog een keer testen dus. Ik begrijp dat het spannend voor je is, maar ja, je bent er nu toch al de hele tijd over aan het nadenken, niet?

Heel veel succes en ik hoop met je mee....

Groetjes,
Karin (40+6)

P.S. foliumzuur wordt zelfs al tenminste 4 weken voor de bevruchting geadviseerd!!! Dus gewoon door blijven gebruiken, ook al blijkt het straks tegen te vallen...

ja ben echt heel onzeker, ik ben natuurlijk, als mijn menstruatie een menstruatie was, nu niet mer overtijd, als het een innesteling was, wat volgens mij ook kon, dan ben ik nu een heel eind overtijd.
Ik moet officieel nog ruim een week tot mijn nod, 21 februari als we ervan uit gaan dat het toch na die 1,5 dag gebeurt is dan ben ik wel tevroeg.

Het klinkt inderdaad erg verdacht... Laten we hopen dat je zwanger bent. Ik heb hetzelfde gehad en toen heb ik +/- 5 dagen na mijn verwachte ongesteldheid gewacht met testen en die was negatief. Maar ik bleef klachten houden en een paar weken later was 'ie toch positief. Waarom 'ie in eerste instantie negatief was? Geen idee, maar ik was wel degelijk zwanger. Laten we hopen dat jij straks ook zo'n staafje met een + in je handen hebt! Sterkte!

Groetjes, Marisa

Hoop zo dat je gelijkt heb marisa.
Vanmorgen kreeg ik weer een bevesteging erbij dat het toch echt wel zo kan zijn, een kennisje van mij is 16 dec bevallen van een lief klein meisje, gezond en een heerlijk kindje.
Aan haar vroeg ik of ze het herkende van die droge mond, het vele speeksel  en de vieze smaak, dit heb ik heel sterk en is erg vervelend, ook zei had dit toen ze zwanger was al heel snel.
Ook heb ik nog gevoelige borsten en moeite om smorgens te eten, niet omdat ik moet spugen maar wel misselijk ben zodra ik een hap neem, een cracker vanmorgen met kaas wat ik normaal graag lust smaakte me totaal niet, vond de kaas ineens teveel naar kaas smaken.
allemaal van dit soort kwaaltjes dus.
Ik twijvel of ik morgen mijn verhaal eens bij de ha ga neerleggen, die weet immers wel dat ik laatst overtijd was, moest toen een  week wachten en zaterdags weer testen maar ik ging op donderdag  een beetje vloeien ( 1,5 dag en heel vel minder dan normaal ) dus niet meer gedaan.
Het is echt heel moeilijk.  

Hoi Kyrabella,

Ik durf meestal niet zo op deze berichtjes te reageren, omdat ik dan bang ben dat ik valse hoop geef. Maar dat wat jij noemt een hele vieze smaak in je mond hebben die niet weg te krijgen is dat heb ik bij mijn eerste zwangerschap gehad tot goed 3 maanden en bij mijn tweede zwangerschap nu weer. Ik ben nu 16 weken zwanger en het is nu net weg. Voor mij is dit echt een teken van zwangerschap, zo herkenbaar. (en zo vies!)
bovendien heb je nog meer tekenen. Ik wil je dus geen valse hoop geven, maar ik krijg bij jouw verhaal wel heel sterk het gevoel dat je zwanger bent. Hou het maar goed in de gaten of maak een afspraak met de huisarts als je niet meer goed tegen het twijfelen kunt. Succes en ik duim voor je.

Gr. Mariëlle

Terug
Bovenaan