Vraag ivm bruiloft van mijn broertje!

Dames ik heb jullie hulp nodig, 26 september  gaat mijn broertje trouwen en ik wil graag iets leuks voor ze doen/organiseren.
Ik ben zelf geen bruiloftfeesttype ( dus geen lalala muziek, gouwe ouwen, polonaise, dansende tantes, "leuke" stukjes en liedjes etc...) saai misschien maar het is echt niet mijn ding.
Maar goed, voor mijn broertje wil ik graag iets meer doen dan getuige zijn, dus heeft er iemand leuke tips wat te doen???
Ik heb al gekeken om een leuk hotelletje voor ze te boeken voor de huwelijksnacht maar heb nog niets leuk betaalbaar en in de buurt kunnen vinden.
Ik kan best creatief zijn maar weet het nu echt helemaal niet.
Dus heb je ooit iets leuks gedaan, gehoord, gelezen laat het me aub weten!!!

groetjes Daniëlle.

Hey Daan!

Wij zitten zelf met bruiloften door het hele land in B&B's.... Leuk en betaalbaar! En soms zijn het echt mini-paleisjes hoor! Bovendien kun je vaak ook wel goede afpraken maken over aankomst en vertrektijden. ( Altijd handig na een bruiloft) En misschien kun je tegen een kleine meerprijs een mega-super-luxe ontbijtje laten bezorgen?
Idee'tje? Blijft wel in de lijn van eigen idee al, WHAHHAHA!

Kus, Marieke

Hoi,

Een mooi gedicht ingelijst? Al dan niet persoonlijk. Heb nog wel een mooie voor je.

Misschien heb je een lijstje
Met wat je in het leven
Zoal wilt meemaken,
wilt zien en beleven

Een aantal verlangens
Werd misschien al vervuld.
Maar met  jullie diepste wens
hadden jullie alle geduld.

Tot je iemand vond
bij wie je dromen,
en zelfs meer dan dat
zijn uitgekomen!

Lief paar,(of de namen)
Jullie vonden zelfs meer
dan jullie durfed hopen.
Bij elkaar ging je hart
pas echt helemaal open!

Of misschien deze:

Een ring.
Zonder begin,
en zonder eind.

Glanzend, stralend
en verfijnd.

Een grote belofte,
en toch zo klein.

Zoals een ring
moet liefde zijn!

Bij ons trouwen kregen we van de ambtenaar een heel mooi en persoonlijk gedicht. Dat kregen we na het tekenen van de trouwakte. Wij vonden het een heel mooi gebaar.

Groetjes, Cathy

Een groot zwart vel (A2 of A1  formaat ofzo, dus echt poster-formaat) en alle gasten met een witte pen of potlood hun naam en eventueel een wens laten opschrijven. Dan laat je in het midden ruimte open om een (flink) uitvergrootte foto van het bruidspaar te kunnen plakken. Het leukst is het natuurlijk als je ergens bij 1-uur service een flinke vergroting kan laten maken op de dag zelf (als er even niets van de gasten verwacht word), zodat je de boel ingelijst en wel savonds kan aanbieden. (eind van de avond, anders staat niet iedereen erop). Altijd leuk om op te hangen in de gang/toilet/slaapkamer!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan