vraag????? kleding bedrukken

A

Anoniem

Guest
hoi dames

vraagje :

ik zit te kijken op 2 site's om kleding te bestellen en te bedrukken

simply colors     en
rainbowbabys

heeft iemand ervaring met een van deze 2 site

weet namelijk niet waar ik het beste kan bestellen kwa kwaliteit en bedrukking

alvast bedankt

groetjes moekje

22wkn

Hoi Moekje,

Ik heb al een aantal keren iets besteld bij rainbowbabies, ik vind ze kwalitatief erg goed. Heb toen ook shirt's laten bedrukken en dat blijft mooi, ook na heel veel keer wassen.

Over simply colours hoor ik trouwens ook goeie verhalen hoor, maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee.

Succes!!

Groetjes Suus.

Hoi Moekje,
bij allebei heb ik al eens besteld (meerdere keren). Kwaliteit is bij allebei hetzelfde, alleen ander assortiement en kleuren. Verder hebben ze allebei een perfecte service en zeer betrouwbaar!
Bij 'SC' vind ik de printstudio wat duidelijker, maar bij "RBB' hebben ze echt prachtige flock (vilt) letters. Wat ik jammer vind bij 'SC' is dat er op de achterkant van de shirtjes in het wit hun logo staat, als je dan iets op de achterkant wilt laten drukken, zie je 2 verschillende kleuren en lettertypes.
Wel weer super van 'SC' zijn de rugbyshirtjes!! En de softsokken van 'RBB' zijn erg fijn.
Ik haal dus van allebei de sites mijn favorieten spulletjes......werkt wel verslavend trouwens.....
Ohja, ik vind het groot vallen (ik hou dan wel niet van oversized..) Voor de duidelijkheid: mijn zoontje van 2 heeft nu een polootje van 'RBB' aan in maat 62-68 (!).
veel shopplezier!!
Groetjes Anne.

he meiden,

heel erg bedankt voor jullie reactie's

heb bij allebei de site's maar iets besteld en hoop dat het wat moois wordt

heb maatje 50/56 genomen en hoop dus dat hij dat in het begin aan kan

idd werkt erg verslavend heb ff 2 bestelligen gedaan was gelik E65,00 lichter hahahaah

bedankt en nog meer reactie's zijn welkom

liefs moekje

Hoi Moekje,

Ik heb zelf witte shirts gekocht en er zelf iets op gestreken. Je kan (als je een goede kleurenprinter hebt) zefl alles wat je leuk vindt printen en er op strijken.
De kosten: Papier iets van 5 euro, t-shirtje 2 euro (landgraaf geloof ik) en klaar.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan