Vraag: laprascopie tijdens ongi??

Hi meiden,

Ik heb de datum voor de laprascopie binnen, 11 april. Best snel al.
Nu ben ik dan vermoedelijk nog ongesteld, valt dus wel binnen de 1e 2 wk cyclus. Ik heb gebeld met het ziekenhuis om te vragen of het wel kon als ik mijn ongi had, ja was antwoord moest binnen de 1e 2wk.
Nu heb ik op het internet ook gelezen dat het in de 1e 2wk moet maar niet kan als je ongi bent.
Mijn vraag is, weet iemand hier meer van?
Ik heb nl. geen zin in om straks de 11e toch naar huis te worden gestuurd, want dan kom ik weer op de wachtlijst en kan ik nog niet met IUI beginnen, die nu dus voor mei gepland staat om te beginnen.

Lfs Scorpy

Hoi,

ik heb in januari een laparoscopie gehad. Ze hebben mij toen verteld dat het helemaal niet uitmaakt of je dan nog ongesteld bent. Het is meer vervelend voor jezelf dan dat hun er last van hebben.

Houd er wel rekening mee dat je een aantal dagen last van je schouders kunt hebben, soort spierpijn. Dit komt door het gas wat ze in je buik doen, hierdoor kunnen zij alles beter zien.

Veel succes voor straks.

groetjes Sylvia

Hoi Scorpy,

Ik krijg de lacaroscopie 5 april. Gelukkig ben ik dan niet ongi. Dat heb ik nu.
Ik zit ook niet in de 1e en 2e week van de cyclus. Ik zit volgens mij net op dag 14/15. Dus eigenlijk de vruchtbare dagen.
Helaas deze maand dan geen kansen. Maar het is voor een goed doel toch?

Vraag het nog eens na bij het ziekenhuis als je het echt zeker wilt weten. Dan zal je ook niet voor een teleurstelling staan op 11 april.

Wens je in iedergeval veel succes.

groetjes

Nicole

Terug
Bovenaan