vraag majo HeMA

Ik heb voor Marissa een aantal Majo's van de HEma gekocht. Ze heeft nu maat 74/80 en omdat de rompers van de Hema zo groot vallen ben ik voor maat 80 gegaan. Ik dact dan zeker goed te zitten. Nou ze zijn dus te klein. Er komt meteen een gat in omdat hij te klein is. Heel erg vervelend want ze kunnen allemaal weg. Nu wil ik nieuwe kopen maar kan iemand me vertellen hoeveel maten ze schelen? Heb ik genoeg aan maat 86 of moet ik nog groeter gaan. Ik wil ook niet dat ze te groot zijn want ik vind het ook niet mooi als hij gaat rimpelen.

groetjes Linda

hai linda,

Ik heb altijd majo ´s van de hema en pak 1 maatje groter dan dat ze heeft van broeken.
Heb je daar iets aan?
Ik vind de majo's van de hema by the way de fijnste die er zijn? Wat vindt jij of is het de eerste keer dat je ze probeert?

lfs

Hoihoi,

Ik heb er super veel aan want dat zou betekenen dat ik maat 86 moet pakken. Ik kan inderdaad nog niet zeggen of ik ze fijn vind want dit waren de eerste die ik daar gekocht heb en omdat ze eigenlijk te klein zijn vind ik ze helemaal niet zo fijn. Maar ik ga van de week ee grotere maat kopen en dan hoop ik dat ik net zo tevreden ben. Ik had van de zomer majo ´s van Bonnie Doon maar die hebben geen voeten. En dan heb ik er van de winter dus niets aan.

groetjes Linda

Hoi,

Ik had het zelfde probleem bij de hema...
Kocht maat 74   omdat ik niet lang daarvoor bij Zeeman een maillot had gekocht in mt 80 en die is echt nog veeeeelste groot.

Maar die 74 ws dus echt veelste klein en omgeruild voor 80.
Hij past wel, maar   lekker ruim is anders...

Ik heb nu bij C&A een 3-pack gekocht 80/86 en die valt redelijk normaal.

Suc6

Sannemams

Hoi Linda,

Ik koop maillots vaak twee maten groter, want ze gaan bij mij ook nog de droger in. Niks zo erg als een te kleine maillot. Vandaar altijd grote maten.

Groetjes, Karin

Ik vind ook de maillots van de Hema vaak iets te klein dus neem ik 1 maat groter dan normaal. Ik vind ze wel mooi blijven van de Hema. Ik heb ook veel maillots van de Zeeman en die vallen juist weer groot uit, ben ik ook tevreden over en daar hebben ze van die leuke met Winnie th Pooh (helemaal fan van hier) en andere Disneyfiguurtjes.
Groetjes van Sonja

( hoe schrijf je nou eigenlijk maillotjes? Mayootjes? Majootjes. . . . blond ik weet t ff niet, hahaha)

Hoi Sonja,

Ik wist ook niet meer hoe je het schrijft maar jij hebt volgens mij gelijk met mailot. Ik dacht steeds aan mayo, maar dat is weer wat anders . Maar dankzij jou zijn we nu achter de spelling

groetjes Linda

Terug
Bovenaan