Vraag met een luchtje...

Hallo allemaal,

Sorry dat ik tijdens de feestdagen met een hele vreemde, en onsmakelijke, vraag kom maar ik moet hem even kwijt.
Ik ben nu bijna 27 weken zwanger en heb naast andere bekende kwaaltjes ook last van een ander vervelend kwaaltje.
Namelijk: winderigheid....

Nee, geen grap!
Als ik iets verschrikkelijk vind dan is het dat wel, maar ja..
Nu loop ik dus met samen geknepen billen rond.

Ben ik de enige????
Ik moet volgende week naar de VK en zal hier (ondanks mijn schaamte) naar vragen. Toch hoop ik hier ook te lezen dat ik niet abnormaal ben.

Fijne dagen allemaal!!

Groetjes,
Lisa
 
heb er ook veel last van voornamelijk als ik lig (snachts dus) ik doe dan mijn billen vanelkaar zodat je het niet hoort! ahum! dit heb ik in het ziekenhuis van een buurvrouwtje geleerd die deed het nl ook!
liefs susan 22 wkn
 
Hi Lisa,

Maak je geen zorgen, helaas kan het er inderdaad bij horen!

Ik heb in het begin heel veel last gehad van gas maar dat kwam dan omhoog in plaats van naar benenden. Met de misselijkheid er bij was dat ook geen pretje.

Je kan er weinig aan doen denk ik.
Maar je bent in ieder geval niet abnormaal!!

Trouwens misschien een rare vraag maar kom je uit kr a/d IJ? En heb je op jazz gezeten? Ik ben Bianca!!!

Gr. Bieb.
 
hoi... Daar heb ik ook last van gehad, en weet je hoe ik dat schaam gevoel heb aangepakt... ik heb steeds als het gebeurde mijn man vies aangekeken, net alsof hij het gedaan had.... Hij is niet blij, maar jij wel uit de spotlight :)
 
Terug
Bovenaan