vraag met een vraagteken

A

Anoniem

Guest
Hallo iedereen,

Heb een rare vraag.
Volgens telling zou ik dinsdag mijn ei hebben.
Maar ik weet het niet zeker, omdat ik zelfs vandaag nog heel veel slijm heb.
Dus heb ik een ovu test gedaan gisteren en hij er was een heel licht streepje te zien, maar wel duidelijk.
Dus net weer een gedaan ( dacht misschien heb ik wel later mijn ei) nu was de streep zo minimaal dat je echt goed moet kijken dat er een streep is, maar hij is er wel.
dus minder dan gisteren.
Wanneer heb ik dan nu mijn ei gehad???
Toch dinsdag??

Nu komt het rare.
We hebben alleen maandag geklust.
En ik had gisteren met afvegen een flinke slijmprop met minimaal een klein sliertje roze erin. maar wel goed zichtbaar. sorry voor deze taal.
Dit kan toch geen innesteling zijn ofwel?
Zo snel is dat toch niet??

Wordt helemaal gek ervan.
Wie kan me helpen?

groetjes gizzymo

quote: gizzymo schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-09-2007 14:35:39'));

Hallo iedereen,

Heb een rare vraag.
Volgens telling zou ik dinsdag mijn ei hebben.
Maar ik weet het niet zeker, omdat ik zelfs vandaag nog heel veel slijm heb.
Dus heb ik een ovu test gedaan gisteren en hij er was een heel licht streepje te zien, maar wel duidelijk.
Dus net weer een gedaan ( dacht misschien heb ik wel later mijn ei) nu was de streep zo minimaal dat je echt goed moet kijken dat er een streep is, maar hij is er wel.
dus minder dan gisteren.
Wanneer heb ik dan nu mijn ei gehad???
Toch dinsdag??

Nu komt het rare.
We hebben alleen maandag geklust.
En ik had gisteren met afvegen een flinke slijmprop met minimaal een klein sliertje roze erin. maar wel goed zichtbaar. sorry voor deze taal.
Dit kan toch geen innesteling zijn ofwel?
Zo snel is dat toch niet??

Wordt helemaal gek ervan.
Wie kan me helpen?

groetjes gizzymo

hoi gizzymo
ik hen ook ov testen gebruikt en ik zou mijn ei afg.woe officeel hebben..maar ik had vorige week zat al rosig streepje en zondag nog een fellere rose streep.....dus ik dacht ok mijn ei dus maandag   maar omdat ik z'n twijfelmuts ben bleef ik toch maar testen deze week...en mijn streepje werd elke dag iets lichter maar je bleef m zien[heeeeeeeeeeeeeeel licht].
nou ik ben op onderzoek uitgegaan hahah google enzo en t blijkt dat dat hormoon wat die test meet altijd in je urine zit[een heel klein beetje] en bij 24 uur voor de eisprong word t veel meer....
dus t minimale streepje blijft toch aanhouden denk ik .......
ik heb nog getest tot gisteren en een mini mini minimaal   streepje blijf je houden ...
hopend je geholpen te hebben....
liefs lilian
xxx
ene   ....succes

Hey Gizzymo,

Over ovulatietesten kan ik je niet veel vertellen, maar dat propje komt me wel heel bekend voor. Dat had ik vorige maand ook. Helaas, niet zwanger... Denk dus dat het niet erg veel met zwangerschap te maken heeft, maar zeker ben ik er natuurlijk niet van.

Groetjes, Linda

Hoi Gizzymo,

Zo'n slijmpropje hebben veel vrouwen iedere cyclus rond de eisprong, ik ook. De innesteling vindt plaats een dag of 6 na de bevruchting.
Je eisprong vindt gemiddeld plaats tussen de 11 en 14 dagen voor je volgende menstruatie, dus het zou zeker kunnen dat je ei later is.

Succes met zwanger worden!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan