vraag: met spoed; zwangerschapstest!

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal,

Ik ben nieuw hier op dit forum en heb meteen een belangrijke vraag.
Ik ben 1 dag overtijd en ik had nog een oude zwangerschapstest liggen. Nu heb ik voor de grap de test gedaan en nu geeft hij dus heel duidelijk aan dat ik zwanger ben!! Hij geeft ook aan dat de test goed is uitgevoerd!
De test is van eind 2005 en ik weet nou dus niet zeker of ik zwanger ben...

wat denken jullie zou de test nog betrouwbaar zijn??

alvast bedankt....

(zou wel leuk zijn he...op vaderdag te weten komen dat we zwanger zijn: zijn eerste vaderdag dus hahhaha!)

groetjes Anouk

Hallo,

Ik heb er eigelijk nog nooit op gelet of een
houdbaarheids datum op de test zit.

Heb je het kartonne doos je nog???
Zo ja wie weet staat er een houdbaarheids datum
op die kartonne doos.En anders gauw morgen een
test halen bij de drogist en dan voor de zeker heid
nog een keer testen...

Nou heeel veel suc6

Groetjes Belinda

Hoi,

Jeetje wat een spanning.

Is er geen stad in de buurt open bij jou ivm koopzondag. Ik zou daar gewoon naar toe gaan en een nieuwe test halen dan weet je vandaag waar je aan toe bent,

Heel veel succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent. Je laat het nog wel even weten he?

Groetjes bizu

Hoi Anouk,
Ik heb ff op mijn test gekeken die ik van de week gekocht heb en die is geldig tot 2008-09. zeg maar 15 maanden dus. Ik zou toch morgen anders een nieuwe test kopen. Dan weet je het tenminste zeker. Ik ga morgen ook weer testen. Mijn test van vrijdag was negatief, maar nog steeds geen rd’s. :-D. succes ermee!!!

Liefs,
Sara

Hai Meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
Wij konden niet meer wachten en zijn bij de weekendapotheek een nieuwe test gaan halen!

Ennuh: JIPPIE!!!! Ik ben dus echt zwanger!!! Duidelijk 2 streepjes!!!!!!

Wij zijn echt bofkonten want we zijn pas net begonnen...in april getrouwd en nu al zwanger!! Wat een wonder!!!

Liefs Anouk

Terug
Bovenaan