vraag miskraam

Hoi meiden,

Ik zit nu midden in mijn miskraam en ik ben benieuwd of hier meiden zijn die het ook meegemaakt hebben en die ook niet gecurreteerd zijn. Ik wil namelijk even weten wat me te wachten staat.
Ik heb veel krampen en verlies doorgaand bloed. De verloskundige denkt dat ik nog een hoogtepunt ga krijgen qua pijn en bloedverlies. Wat zijn jullie ervaringen?

lfs inge

Hai Ing,

Allereerst wens ik je het allerbeste voor 2005 en dat je grootste wens maar snel opnieuw in vervulling mag gaan!

Zoals je weet ben ik ook gecurretteerd geweest en bij mij was het omdat het niet vanzelf los liet en ik de zwaarte niet langer wilde van het dubbele rotgevoel.

Ik dacht dat men altijd curreteert (of althans de baarmoeder reinigt) om eventuele infecties uit te sluiten.

Je kunt je vraag ook eens stellen op het forum (ook van JG) 'verlies en verdriet', ik denk dat je daar erg veel herkenning zult vinden.

Veel sterkte en een dikke knuf,
lfs. Suus

Hoi Inge,

Bij mij kwam de mk vanzelf dus ik weet niets over een curretage. Ik denk dat je deze vraag beter kunt stellen op het forum zwanger worden na een miskraam omdat daar de meesten wel een curretage hebben gehad.

Heel veel sterkte! Groetjes Ina

Hoi Inge,

Ik heb ook geen curretage gehad toen ik met bijna 8weken een mk kreeg. Ook had ik toen lichte weeën. Echte krampen en veel pijn. Daar heb ik totaal een week van gebloed en toen hield het op. Zo te lezen verlies jij ook alles en hoeven ze geen 'naschoonmaak te houden'. Ik heb toen wel naderhand een inwendige echo (bij beide keren) gehad om te kijken of alles netjes schoon was. Ook zal je cyclus misschien iets in de war zijn en niet direct weer de oude lengte hebben, maar soms komt het gelijk weer goed.
Ik wens jullie dit jaar een topjaar toe met vele hoogte punten en natuurlijk dat jullie in 2005 ook ouders zullen worden.

Liefs Claudy

Ook ik moest de boel "gewoon" afwachten ( 2 mk in de stadium 6 en 8 wkn)Veel bloed en stolsels, heftige krampen +/- 4 dagen, bloedingen en stolsels totaal +/- 10 dagen.
Nadien was ik wel bang dat er iets achter zou kunnen blijven, maar mijn gyn legde uit dat alles vaak uit zich zelf schoon spoelt, een paar weken later ben ik op controle gwesst en was alles idd schoon. Na de 1 ste mk, van 8 wkn was ik trouwens gelijk weer even zwanger, ik geloof dat de kansen dan ook groter zijn, helaas was ook dit van korte duur...

Heel veel succes en sterkte in deze (vast) emotionele periode!!!

groeten silke

Meiden bedankt voor jullie reakties. Mijn lichaam is nog steeds met de schoonmaak bezig dus ik wacht het deze week nog af en dan maakt de verloskundige een echo. (hebben we afgesproken)
liefs inge

Bedankt meiden. Ik sta er weer versteld van hoeveel van jullie dit al hebben meegemaakt.
Ik bloed nog steeds maar met name na het plassen bij het afvegen.Dit is al vanaf het begin van de miskraam zo. Ik verlies dan elke keer een klodder. De pijn wordt wel minder dus ik denk dat ik het hoogtepunt heb gehad.
Afwachten dus.

liefs inge

Terug
Bovenaan