Vraag...misschien wel tegen beter weten in

Hallo allemaal,

Ik ben Julia en wij zijn voor ons 1e kindje in rond 11 beland. Nu zijn we al een aantal maanden aan het temperaturen en nu zit ik aan het eind van de cyclus. Deze was de laatste dagen 37,2 37,2 37,1 37,1 maar vanochtend wat het opeens 36,9 Dit betekent over het algemeen dat met een paar dagen de menstruatie zich aandient, maar zijn er meiden waarbij dit misschien ook is gebeurd en dat je toch zwanger bleek te zijn? Ik hoop iets positiefs te horen al weet ik diep van binnen wel dat het nu ook weer niet raak zal zijn. Om hopeloos van te worden.
Liefs, Julia

hoi Julia,
wat vervelend die onzekerheid!!
ik wil je geen valse hoop geven, maar mijn temp schommelde veel door de temp buiten. ook toen ik zwanger was (voordat ik het wist) bleek deze 0,2 of 0,3 gezakt te zijn.... hij steeg ook weer toen het buiten weer iets minder "koud" was.
hoeveel dagen zit je voor je nod? ik zou gewoon nog even doorgaan met tempen en op je nod testen. een dalinkje hoeft niet meteen te betekenen dat je niet zwanger bent! spannend!!!

oh ja, wat is je gemiddelde temp geweest na je ei in de maanden dat je niet zwanger was?

ik hoop voor je dat het eindelijk raak is!! bij mij kostte het ook bijna een jaar.....

Groetjes,
Petra

Wat een rotperiode he als je elke maand weer moet wachten tot je kunt testen. Ik speurde ook alles af naar symptomen die op een zwangerschap konden duiden. Afwachten is echt het enige wat je kunt doen. Succes!

@Petra
Ben nu 3 maanden aan het temperaturen. Mijn gemiddelde temperaratuur na mijn eisprong waren achtereenvolgens 36,86 36,89 en deze maand 37,0. Ik verwacht zondag mijn nod te hebben. Het is vannacht inderdaad wel wat afgekoeld en we hebben een oud huis dus je theorie kan wel kloppen. Ik verwacht het niet, maar in ieder geval bedankt voor je opsteker.
@missPing
Dank je wel voor je reactie, Doet me ook goed.

Groetjes,
Julia

spannend hoor!!! hij ligt wel iets hoger dan normaal dus!!!
Mocht het nou niet raak zijn, ik had veel aan de site Feryility Friend. dan kan je online in een grafiek bijhouden wat je temp is. het systeem analyseerd deze en kijkt wanneer je volgens je temp je ei gehad zou hebben en of je adhv je temp nog hoop hebt om toch zwanger te zijn.

ik duim voor je dat je gewoon lekker zwanger bent na al dat wachten!!!

@PetraWB
Dank voor je interesse! Heel lief! Helaas is vanochtend ronde 12 voor ons ingegaan. Het was ook bijna te mooi geweest. Moet eerlijk zeggen dat ik er even klaar mee ben en ook even een poosje van het forum ga. We gaan even op vakantie, even onze gedachten verzetten.

Bedankt voor je steun!

Liefs,
Julia

Hoi Julia,
Wat ontzettend jammer weer. Ik kan het me goed voorstellen dat je even een pauze in last. dat waren wij ook na 12 rondes van plan. het kan zo'n gestress worden.... veel plezier op vakantie!!

Groetjes,
Petra

Terug
Bovenaan