Vraag...misschien wel tegen beter weten in

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben Julia en wij zijn voor ons 1e kindje in rond 11 beland. Nu zijn we al een aantal maanden aan het temperaturen en nu zit ik aan het eind van de cyclus. Deze was de laatste dagen 37,2 37,2 37,1 37,1 maar vanochtend wat het opeens 36,9 Dit betekent over het algemeen dat met een paar dagen de menstruatie zich aandient, maar zijn er meiden waarbij dit misschien ook is gebeurd en dat je toch zwanger bleek te zijn? Ik hoop iets positiefs te horen al weet ik diep van binnen wel dat het nu ook weer niet raak zal zijn. Om hopeloos van te worden.
Liefs, Julia

Helaas Julia,

Ik heb ook een aantal maanden getempt, maar steeds als mijn temp omlaag ging, was ik dus niet zwanger en werd ik dus ongesteld.
Het zou leuk voor jou zijn als je en uitzondering bent!
Ik hoop stiekem voor je dat morgen je temp weer hoger is (zou misschien wel kunnen) maar als ie laag blijft of zelfs lager wordt zou ik me maar voorbereiden op de menstruatie als ik jou was.

Niet zo positief als je gehoopt had he?
En dan al ronde 11, dan ben je er wel zo aan toe he!

Succes met zwanger worden!

groetjes Suus

Dank je Suus,

Ja, ik heb nu even een dipje dat ik denk dat het er uberhaupt niet van zal komen bij ons...Het zaad van mijn man is wel goed, is onlangs getest. Ik heb alleen een medische geschiedenis, 1 eierstok weggehaald, waardoor de kansen wel kleiner zijn geworden, maar natuurlijk niet onmogelijk. Nu het zo lang duurt, word ik alleen steeds minder positief of het wel gaat lukken.

En hoe gaat het bij jou?

Groetjes,
Julia

Kan me het heel goed voorstellen hoor!
Bij ons heeft het deze keer ook wat langer geduurd.
Om precies te zijn 20 maanden. Inmiddels liepen we bij de gyn en zou ik de eerstvolgende cyclus starten met Clomid, omdat ik een zeer onregelmatige en lange cyclus had. Maar dat is net niet meer nodig geweest gelukkig!
Ik ben inmiddels 15 weken zwanger en het gaat allemaal heel goed.
Nu maar hopen dat het voor jullie snel ook raak mag zijn!
Wel balen dat je maar 1 eierstok hebt. Heb je toch net iets minder kansen he?

Heel veel succes!
Suus

Ach wat fijn voor je Suus, gefeliciteerd! Jullie geduld is dus ook behoorlijk op de proef gesteld. Geniet er lekker van, je hebt het verdiend!

Groetjes,
Paulien

Dank je! Het is jullie ook gegunt hoor!
Wij genieten in ieder geval met volle teugen! (ondanks de misselijkheid ;-) maar dat hoort erbij).

Groetjes Suus

Heej Suus,

Hier ben je! Ik was je al kwijt. Hoe is het met je?

Bij ons ook nog steeds niet raak.. Helaas. Morgen ei dus weer een nieuwe kans.

@Julia, heb geen ervaring met tempen maar hoop voor je dat het snel raak mag zijn.

Grtjs, Marjoleine

Bij ons is inmiddels toch ronde 12 ingegaan. Het was ook te mooi geweest. Ben er even helemaal klaar mee en neem ook even pauze bij dit forum. Even weg op vakantie en hopelijk kunnen we dan onze gedachten even verzetten.

@suus
Geniet lekker van je zwangerschap!
@keanosmama
Heel veel succes, hopelijk schieten jullie deze keer wel raak!

Groetjes

Terug
Bovenaan