vraag na bezoek verloskundige

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag voor het eerst bij de verloskundige geweest. Zit  halverwege mijn 8e week vandaag. Volgende week mag ik gelukkig al een echo laten maken. Maar nu heb  ik een vraagje. Op de zwangerschapskaart die ik heb  meegekregen staat  het volgende:
 voor 17e week               overname van zorg         begeleiding zwangerschap.

Nu vraag ik me af of ik straks overgedragen wordt naar een gynaecoloog? Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand wat dit betekent??

alvast bedankt,

Car  

Hoi hoi!
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Bij mij staat het ook op mijn kaart. Volgens mij betekent het alleen dat zij de zorg voor jouw zwangerschap op zich genomen hebben. Denk dat dat met name iets verzekeringstechnisch is.
Ik ben ondertussen 35 weken en loop nog gewoon bij de verloskundige, dus niet overgenomen door de gyneacoloog. Zou ook wel knap zijn als ze vooraf al weet dat dat nodig is!
Volgens mij hoef je je dus geen zorgen te maken.
Geniet van je zwangerschap!
Groetjes, Irene

hey bij mij stond het er ook op... ik schrok toen ook al   ... ik zit nu wel bij geneacoloog wegens eerdere keizersnee.
maar het is idd iets met de verzekering

groetjes

apart nog nooit gelezen op mijn kaart bij de eerste, maar het zal wel voor de verzekering ofzo dan wezen

www.0409mamaforum.nl (HET april 2009 mamaforum!)

Terug
Bovenaan