Vraag! Negatieve test en toch zwanger?

<p>Lieve dames,</p><p>Momenteel zit ik op dag 49 van mijn cyclus die normaal 35 dagen duurt. De testen blijven echter negatief. Wel begin ik last van kwaaltjes te hebben die ik bij m'n eerste 2 kinders ook heb gehad.</p><p>Nu is mijn vraag of er vrouwen zijn die nooit of pas heel laat een positieve test hebben gehad en toch zwanger waren?</p><p>Begin een beetje gek te worden ?</p>

Hallo,
Bij onze eerste heb ik de eerste vier maanden alleen maar negatieve testen gehad. uiteindelijk op mijn verzoek naar het ziekenhuis en toen bleek ik 18 weken zwanger. Mischien is het een idee om naar een verloskundige te gaan of een gyneacoloog, afhankelijk van je voorgeschiedenis.
Sterkte en succes.
Daphne

Of je zou even contact op moeten nemen met de huisarts. Misschien dat je even bloed kunt prikken om de hoogte van het hcg te zien. 

Hmm, lijkt mij toch behoorlijk onwaarschijnlijk dat er een hcg  aanwezig is. Misschien fixeer je jou gewoon te veel op het willen zwanger zijn waardoor je maandstonden worden uitgesteld?

Ik herken het  verhaal, maar bij ons bleef het negatief. Ook de bloedtest van de huisarts, terwijl de huisarts het zeker dacht te weten dat ik zwanger was. 6 weken later was ik wel zwanger. Dus ik zou afwachten. 

Terug
Bovenaan