Vraag NOD na verwijderen spiraal?

Hoi meiden,

Ik ben er weer, we hebben besloten voor een tweede kindje te gaan :)

2 oktober heb ik mijn spiraal laten verwijderen en had ik de dag erna (o.a. oud) bloedverlies. Voor mij onduidelijk of dit nou mijn menstruatie was. Bij mijn vorige zwangerschap had ik een app gebruikt voor de vruchtbare dagen. De app geeft aan dat ik aankomende woensdag/donderdag ovuleer. Echter afgelopen vrijdagavond doorzichtig slijm wat ik tussen mijn vingers kon houden zonder 'breken', wat bij mijn weten duid op ovulatie, en zaterdagochtend geklust.

Wanneer kan ik mijn NOD nou verwachten? Rekenen vanaf 2 oktober en dan 28 dagen verder? Haha, had me zo voorgenomen er niet te veel mee bezig te zijn.
 
Hou voor de zekerheid 28 dagen aan. Mijn lichaam fopt me heel vaak. En zelfs al een paar keer vals positief getest. Als je na 28 dagen positief test kan het met een echo alleen maar meevallen hahaha. Maar goed, ik hou van een stukje zelfbescherming. In ieder geval veel succes.
 
Ik heb mn spiraal in juni laten verwijderen, nu 4maand later eindelijk voor t eerst ongesteld. En ik dacht ook steeds van alles te voelen. Pin je er dus niet te veel aan vast.
Succes ermee!
 
Thx voor je reactie.

Ik heb na verwijderen een dag of 5 bloedverlies gehad. Kan bijna niet anders als een menstruatie denk.

We wachten het af en zien het wel.

Jij ook sterkte.
 
Terug
Bovenaan