vraag over bakerzak afbouwen

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Nou we zijn er weer mee begonnen, en het gaat redelijk goed, na even huilen valt ze in slaap, alleen wordt ze weer erg snel wakker, normaal slaapt ze wel zo'n 1.5 tot 2 uur, maar nu is ze na een half uur/ uur weer wakker, mijn vraag is heeft er iemand hier er ervaring mee, en hoort dit bij het afbouwen en wordt het langsamen hand   weer langer?? Ze is wel gewoon vrolijk als ze wakker is, alleen is ze snel weer moe, dus nu doet ze een slaapje meer, S'nachts slaapt ze nog wel in de bakerzak, want het risico met de nacht durf ik nog even niet te nemen, niet alleen voor mezelf, maar vooral voor haar, ze heeft een goeie nachtrust nodig. Als het goed blijf gaan, willen we  dat volgende week proberen.

Groetjes Elise mv Chelsey 23-9-06

Hai Joy,

Isa heeft t/m 6 maanden in een Pacco-doek geslapen. Het afbouwen hebben wij cold-turkey gedaan, meteen overdag én 's nachts geen doek meer. Ik moet eerlijk zeggen dat het best een poosje duurde vóór Isa raad wist met haar armen! Maar ja, ze hebben nou eenmaal een hele tijd in de doek gezeten (in jou geval in de zak) en dan is het logisch dat het ook tijd kost voor een kindje weet hoe ze met "loss" armen moet omgaan. Onrustig is het bij ons volgens  wel 1 1/2 maand geweest. Maar nu slaapt Isa prima (nog steeds niet de hele nacht door, ze wordt nu 1 of 2 x wakker), in een gewoon slaap/trappelzakje.

Succes iig!

Grtz. Poppetje71

Terug
Bovenaan